Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
7.6 / 10 Guest Rating

LAS GLORIAS

Avenida Adolfo Suárez 1, Badajoz, es

LAS GLORIAS - main view

About the Property

Luxurious Accommodation with Stunning Views
Discover LAS GLORIAS, a hidden gem in Torre de Santa María offering a perfect blend of comfort and convenience. Relaxation and Recreation await you with a seasonal outdoor pool, beautiful garden, and exciting darts game. Indulge in a culinary journey at the on-site restaurant or unwind in the cozy rooms with modern amenities and picturesque mountain views. Unmatched Hospitality and Convenience are guaranteed with free WiFi, room service, and a 24-hour front desk. Book your stay now at LAS GLORIAS for an unforgettable experience in Torre de Santa María!

Facilities & Amenities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Free Parking
Non-smoking rooms
Air conditioning
Swimming pool
24-hour front desk
Restaurant
Room service

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out12:00 PM

Property Notes

A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

7.6
Very Good526 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the convenient location and frequently praise the friendly staff.

Categories

Cleanliness5.8
Service8.3
Location8.3
Room Quality7.3
Amenities7.3
Value for Money9.3
Food and Beverage6.3
Overall Experience7.8

Select topics to read reviews

L
LorenaesES
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 20, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
E
Exposito MartinezesES
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 19, 2026

"Good"

5.0
Helpful?
L
LucianroRO
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 19, 2026

"Good"

1.0

Nefasto. Primero el Dueño. Se hace que no sabe nada de la Reserva. Para que la canceles en booking. Delante suya. Y sea una directo con ellos. Un desde luego nada professiona. Despues el Menu que tienen 13,50. Precio final. Su mujer lo dice. Te viene con el tv y te suelta. Bueno como me lo pagas con tarjeta te cobro el iva. Para flipar no , lo sguiente. Pues 13,50 + 21% por que lo pagas con tarjeta. Un tio que se merece ya mismo una inspeccion. Nefasta experiencia.

Helpful?
C
CarlaarAR
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 15, 2026

"Very Good"

7.0
Helpful?
J
JulioesES
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 8, 2026

"Good"

1.0

Una vergüenza por parte de este establecimiento y Booking.com

No me llegó la reserva, llamé después de muchos intentos y me dijo el responsable que había que hacer reserva directa con el establecimiento que no trabajaban por booking.com al comprobar las malas prácticas de este establecimiento y el mal trato al cliente decidí no ir con mi hijo.Por parte de Booking.com tampoco obtuve respuesta,no vuelvo a trabajar con vosotros y Las Glorias,una basura

Helpful?
A
Angel LuisesES
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Jun 3, 2026

"Very Good"

7.0
Helpful?
M
Montse 27esES
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 30, 2026

"Exceptional"

10.0

Calidad precio..muy bien

Nada

Helpful?
J
Juan AntonioesES
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in May 27, 2026

"Exceptional"

9.0
Helpful?
J
JuanesES
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in May 25, 2026

"Asqueroso"

1.0

……nada

Sucio ,roto,vamos l peor sitio de mi vida , me estuve rascando todo el día unas vergüenza de habitación , escuchaba cagar al de la habitación de al lado y el ruido del bar !. Un desastre !tube que poner una caída mía para dormir encima las sábanas fatal , y además muy piruleros

Helpful?
J
Juan Facundo EzequielesES
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in May 12, 2026

"Antes de volver piénsalo dos veces"

3.0

La habitación, el alojamiento en sí.

El dueño/encargado. Un hombre aparentemente malhumorado de esos mal rollitos que joden los viajes. Pero bueno, cosas de viajes. Luego el chico de la barra muy buena gente el cocinero también y la chica que pone el desayuno todo muy bueno y amables.

Helpful?