Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
2 / 10 Guest Rating

Casa do Campo

N4, Chelene, Chelene, MZ

Casa do Campo - main view

About the Property

LCD Televisions and Satellite TV Entertainment
Complimentary Full Breakfast and Limited Front Desk Hours
Convenient Onsite Self Parking and Designated Smoking Areas

Book your stay at Casa do Campo today to enjoy a relaxing getaway in Chelene.

Facilities & Amenities

Free breakfast
Designated smoking area
Free breakfast
Front desk (limited hours)
Free self parking
Free full breakfast

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This guesthouse offers designated smoking areas.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

2
Good2 verified reviews

Categories

Cleanliness9.6
Location9.8
Service9.2
Facilities9.0
Value for money8.9
Comfort9.5

Select topics to read reviews

V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jan 12, 2019

"Good"

2.0

Casa de campo was booked on expedia and payment made. We followed the directions via the expedia site and checked in. After about two hours, we were informed that another hotel called casa de campo had received our payment and this was believed to be a non existant hotel as it had the same pictures and directions ysed. We were asked to make a further payment of 2500 metricals of which this dispute is still ongoing.

Helpful?
L
Lucia
Verified booking
Standard Room
Stayed in Nov 25, 2018

"Good"

2.0

Llegamos por la mañana (12-13 am) y preguntamos DOS veces si la reserva estaba bien y si ya estaba todo correcto con el pago, nos dijeron que si. Nos enseñaron las habitaciones a las que se accedia desde el exterior, las puertas estaban delante de un cubo de basura desbordado. Una habitación estaba bien y la otra no tenía colchón, dijeron que lo iban a arreglar (había un colchón de matrimonio justo ahí, en la calle) y que en un rato estaría. Comimos ahí, por la tarde dejamos las cosas en las habitaciones y entonces nos dimos cuenta que en ambas el cuarto de baño no tenía ni puerta, ni tan siquiera una cortina, y que en una de ellas había hormigas. Tras cenar pronto nos fuimos a las cama a las 20h. A las 22h los dueños o gerentes (que habían estado todo el día en el bar, a nuestro lado, tomando algunas cervezas) vinieron a llamarnos a la puerta para decirnos que estaban haciendo las cuentas y que nos le aparecía que lo hubiéramos pagado. Mi compañero dijo que estaban pagadas pero que las personas que lo habían reservado y pagado dormían así que si no les importa que lo miráramos por la mañana. Dijeron que preferían dejarlo arreglado así que tuvimos que despertarnos, decir que el pago estaba hecho a través de expedía y ¡desconocían expedia!. Nos pidieron el mail de confirmación de la reserva y luego nos pidieron disculpas diciendo que sería que el antiguo gerente el que lo tenía registrado y que entonces a ellos no les había llegado el dinero. Un trato horrible.

Helpful?