Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
1 / 10 Guest Rating

Apartment Werner

Auf dem Hügel 11 Erdgeschoss, Niederbachem, de

Apartment Werner - main view

About the Property

Luxurious Apartment with Stunning Views

Modern Amenities: Enjoy free WiFi, private parking, and facilities for disabled guests at Apartment Werner. The fully equipped kitchen, flat-screen TV, and walk-in shower provide all the comforts of home.

Outdoor Living: Relax on the terrace with mountain views or dine al fresco on the patio. The garden and city views create a serene atmosphere for guests to unwind.

Convenient Location: Explore nearby attractions such as Kurfürstenbad and Bonner Kammerspiele, or take a short drive to World Conference Center Bonn. With hiking trails and cultural sites within reach, there's something for everyone at Apartment Werner.

Ready to experience comfort and convenience at Apartment Werner? Book now and make unforgettable memories during your stay!

Facilities & Amenities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Free Parking
Non-smoking rooms
Heating
Terrace
Garden
Hiking
BBQ facilities

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out10:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

1
Good1 verified reviews

Categories

Cleanliness9.6
Location9.8
Service9.2
Facilities9.0
Value for money8.9
Comfort9.5

Select topics to read reviews

J
Juno SolardeDE
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Aug 25, 2023

"Good"

1.0

Gastgeber war der unfreundlichste, was uns jemals begegnet ist. Kollegen unserer Firma wurden als "Psychotante" vom Chef beleidigt und der Gastgeber war nicht gewillt, unsere Kontaktdaten zu notieren, damit wir eine Rechnung der Kaution erhalten können. In der Wohnung war laut Aussage des Mitarbeiters/Reinigungskraft nichts kaputt und trotzdem haben sie die Schadenskaution einfach einbehalten. Zudem haben wir fast 100 € Endreinigung zahlen müssen. Einfach nur unverschämt!

Helpful?