Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
7.8 / 10 Guest Rating

Nesilce Tatil Koyu

Haci Ahmetler köyü Asagi mevki, Mengen, 14860, Mengen, TR

Nesilce Tatil Koyu - main view

About the Property

Terrace and Garden views - Enjoy breathtaking views from the terrace and garden, perfect for relaxation and unwinding amidst nature.

Dining Experience - Indulge in a variety of dining options, from a hearty buffet breakfast to delicious meals at the hotel's restaurant or quick bites at the coffee shop/cafe.

Convenient Amenities - Benefit from complimentary Wi-Fi, dry cleaning services, free self-parking, and more for a comfortable stay.

Immerse yourself in the serenity of Mengen with a stay at Nesilce Tatil Koyu. Book now to experience the mountains and nearby attractions.

Facilities & Amenities

Free breakfast
Meeting rooms
Free WiFi
24-hour front desk
Terrace
Garden
Picnic area
Free breakfast
Safe-deposit box at front desk
Meeting rooms

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out12:00 PM

Property Notes

Cashless payment methods are available for all transactions.Contactless check-in and contactless check-out are available.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

7.8
Very Good20 verified reviews

Categories

Cleanliness9.6
Location9.8
Service9.2
Facilities9.0
Value for money8.9
Comfort9.5

Select topics to read reviews

V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in May 2, 2023

"Good"

6.0

Sanırım çocuklu ailelerin dahaçok tercih ettiği bi tesis. Sakinlik arıyorsanız zorlanabilirsiniz. Odalar geniş terlik 1 çift mevcut 1 adet de sabun vardı. Kahvaltı açık büfe çok doyurucu ve güzel erik reçeli harikaydı.Çok kalabalık kahvaltıda yer bulmak zor olabilir

Helpful?
N
Nevzat
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 8, 2021

"Exceptional"

10.0

Sakin bir yer. Dinlendirici.

Helpful?
Y
Yücel
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 23, 2021

"Exceptional"

10.0

Gittiğinizde rahatsız olmayacağınız, doğasından çok keyif alacağınız bir aile işletmesi. Hepsi çok tatlılar, özellikle Özkan bey çok yardımcı oluyor. Tüm detaylar için hemde. Kesinlikle tavsiye ederim :)

Helpful?
M
Mehmet Ali
Verified booking
Standard Room
Stayed in Nov 27, 2020

"Exceptional"

10.0

Güzel ve rahatti..özellikle kahvaltıyı hazırlayan teyzeye çok tesekkurler.guzel bir kahvaltı hazırlamış bizler için..

Helpful?
O
Oguzhan
Verified booking
Standard Room
Stayed in Nov 22, 2020

"Memnuniyet verici"

10.0

Doğası gerçekten harikaydı. Güler yüzlü bir işletme. Ufak tefek eksiklikler yok değil ama genel olarak çok memnun kaldık.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Nov 2, 2020

"Excellent"

8.0

2 çift olarak konakladık. Sahiplerinin ve çalışanlarının ilgi ve alakası çok başarılı idi. Kendi evimizde kendi bahçemizde gibi sıcak bir ortam yarattılar. Sadece odaların biraz bakım görmesi gerekli.

Helpful?
A
Ayfer
Verified booking
Standard Room
Stayed in Oct 21, 2020

"Good"

2.0

Konum olarak orman içi güzel. İşletme mantığı kötü. İşlerinde hiç profesyonel değiller.

Helpful?
D
Damla
Verified booking
Standard Room
Stayed in Oct 19, 2020

"Nesilce tatil köyü hk"

8.0

Balkon ışığı için şarjı biten lamba verildi , girdiğimizde ışıklar kesikti sonradan geldi. Kahvaltı vs saat bilgilendirmesi yapılmadı.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
family
Standard Room
Stayed in Mar 12, 2020

"Excellent"

8.0

Unstable wi-fi and weak mobile signal, we could not always use the Internet.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jan 13, 2020

"Kışın kesinlikle konaklanmaması önerilir"

4.0

2 ayrı bungalovda 2 çift olarak konakladık. Otele gittiğimizde, check in zamanında gitmiş olmamıza ve hava çok soğuk olmasına odalarımız ısıtılmamıştı. Dışarıdan daha soğuk ve daha nemli odalara giriş yaptık. Halbuki ısıtıcılar yarım saat önce çalıştırılsa faydalı olabilirdi. Bence gitmeyin ama gidecekseniz eğer öncesinde arayıp ısıtıcıyı çalıştırmalarını isteyebilirsiniz. Odanın banyosunda ekteki fotoğraftaki ölü böcek vardı. Banyo temizlenmemişti. Kışın gideceksiniz eğer fotoğraftaki gibi arkadaki tokilerden çıkan simsiyah dumanları ve kokusunun üzerinize çökeceğini kabul etmeniz gerekiyor. Temiz hava almayı unutun. Atv'ye binme fırsatımız oldu ancak doğru düzgün bir anlatım yapılmadan atvler kullanıldı. Yavaş kullanılacağı söylenmesine rağmen özellikle sonunda çok hızlı gidilerek, erken bitirildi. durduğumuz 1 yer oldu ve fotoğraf çekilmek istediğimizde, daha sonra çekilirsiniz diyerek apar topar devam ettirildik ancak başka yerde durmadık. Atv başına 140tl ücret alıyorlar. %95inde orman içinden değil, asfalt yollardan götürüldüğümüz için değmezdi kesinlikle. Böyle olacağını bilsek araba ile gezmeyi tercih ederdik. Temiz hava almak ve ormanda vakit geçirmek istiyorsanız kesinlikle kışın gitmemeniz gereken bir yer. Özkan Bey yeme-içme konusunda çok yardımcıydı, teşekkürler, ancak kşam yemek fiyatları nusret ile yarıştığı için otel dışında yemek yemeyi tercih ettik. Kahvaltısı ortalama idi. Kesinlikle bir daha konaklamayacağımız ve başkasına önermeyeceğimiz bir yer.

Helpful?
1
2