Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
4 / 10 Guest Rating

funckyho.me

Hammersberg 22, Ratekau, SH, 23611, Ratekau, DE

funckyho.me - main view

About the Property

Breathtaking Views and Premier Services

Unwind in Terrace and Garden settings, enjoy Concierge services, and shop on-site with barbecue grills available for your pleasure. The property offers Express Check-out, dry cleaning, and luggage storage. A roundtrip airport shuttle is at your disposal, along with complimentary self-parking. Relax in one of the 4 uniquely styled guestrooms equipped with kitchens, safes, and desks. Explore nearby attractions like Hemmelsdorfer See and Scharbeutz Beach.

Book now to experience a delightful stay at funckyho.me, conveniently located near popular sights and offering top-notch amenities.

Facilities & Amenities

Firewood (free)
Express check-out
Firepit
Terrace
Garden
Luggage storage
Express check-in/check-out
Concierge service
Outdoor furniture
Shopping on site

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

Take in the views from a terrace and a garden and make use of amenities such as concierge services. Additional amenities at this apartment include shopping on site and barbecue grills.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

4
Good1 verified reviews

Categories

Cleanliness9.6
Location9.8
Service9.2
Facilities9.0
Value for money8.9
Comfort9.5

Select topics to read reviews

A
Alexander
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jan 1, 2020

"Good"

4.0

Als wir angekommen sind war alles super. Wir wurden sogar vorher angerufen, ob wir den noch kommen. Die Schlüsselübergabe verlief reibungslos. Sonst war es sehr sauber, Ruhig und allgemein der erste Eindruck super. Leider hat die Heizung aber nicht richtig Funktioniert und das mit 2 Kindern wobei eins noch nicht mal 1 Jahr alt ist, ist nicht so super. 2x haben wir angerufen und gefragt ob man die Heizung nicht höher Stellen könne. Selbst am dritten Tag, kam keine große Veränderung und ausreden waren auch dabei, wieso es den so ist. Zum Glück waren wir sehr viel Unterwegs, somit haben wir auch für uns gesagt, da alles drum herum gepasst hat, egal wir können uns selber Helfen (Heizen über Backofen). Was ich dann aber überhaupt nicht gut fand, das wir eine Mail bekommen haben, wo drinnen steht das etwas fehlt und wir es gewesen sein sollen. Und eine Aussage mit: Alles gut. Zum neuen Jahr wollen wir es dabei belassen. Ist nicht ganz so Glücklich formuliert. Eine richtige Entschuldigung, wegen der Heizung und des Stibitzen kam übrigendes nicht.

Helpful?