Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
0

Hotel Schöne Aussicht Garni

Gsteigstraße 36, Garmisch-Partenkirchen, BY, 82467, Garmisch-Partenkirchen, DE

Hotel Schöne Aussicht Garni - main view

About the Property

Spectacular Views and Convenient Amenities
Take in the views from a terrace and a garden and make use of amenities such as complimentary wireless internet access. This hotel also features ski storage, a hair salon, and tour/ticket assistance.
Delicious Breakfast and Express Services
A complimentary buffet breakfast is served daily from 8 AM to 10 AM. Featured amenities include express check-in, express check-out, and complimentary newspapers in the lobby.
Comfortable Rooms with Modern Facilities
Make yourself at home in one of the 9 individually furnished guestrooms. Complimentary wireless internet access keeps you connected, and satellite programming is available for your entertainment.

Experience convenience and comfort at Hotel Schöne Aussicht Garni. Book now to secure your unforgettable stay!

Facilities & Amenities

Free breakfast
Express check-out
Parasailing nearby
Free WiFi
24-hour front desk
Terrace
Garden
Luggage storage
Express check-in/check-out
Ski storage

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

Only registered guests are allowed in the guestrooms.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

7.3
Very Good75 verified reviews

Categories

Cleanliness9.6
Location9.8
Service9.2
Facilities9.0
Value for money8.9
Comfort9.5

Select topics to read reviews

K
Klaus-Dieter
Verified booking
Standard Room
Stayed in Mar 7, 2019

"Cooler Chef"

10.0

Sehr zuvorgekommendes unklompiziertes Checkin incl Upgrade Obwohl auzserhalb der Checkin Zeit Schon um 13:00 Uhr

Helpful?
E
E&S
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jan 4, 2019

"Exceptional"

10.0

Wir hatten einen wunderschönen Aufenthalt und haben uns rundum Wohl gefühlt . Danke schön dafür. Das Hotel macht seinen Namen alle Ehre, wir hatten eine perfekte Aussicht vom Zimmer aus. Die Zimmer sind hell, sauber und geräumig, da gibt es nichts zu meckern. Das Frühstücksbuffet war reichlich und der Frühstücksraum sehr gemütlich, mit einer ebenso schönen Aussicht. Der Ort und die Umgebung bieten sehr viele Möglichkeiten für jedermann, man kann sehr viel unternehmen zu jeder Jahreszeit. Der Gastgeber ist sehr freundlich, aufmerksam, spontan, hilfsbereit, umgänglich und hat für alle Gäste jeden alters ein offenes Ohr.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Oct 30, 2018

"Good"

6.0

Kalte Etagenbäder sind nicht so empfehlenswert. Sehr netter Hotellerie und netter Frühstücksraum.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 29, 2018

"Spitzenaussicht "

10.0

Tolle Kommunikation mit dem Betreiber Spitzenaussicht auf die Sprungschanze und darüberliegende Berge!

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 31, 2018

"Alptraum"

2.0

Check-in von 16:00 - 18:00 Uhr, wir kamen um 17:30 Uhr an. Die,, Rezeption" ( ein kleiner Tisch ) auf dem die Gästeliste offen herumlag, war nicht besetzt. Nach einer vergeblichen Suche nach einem Hotelmitarbeiter / in benutzten wir die Klingel an der Eingangstür, diese verband uns an eine Mail - Box. Als nach ca. 10 Min. eine Dame erschien und uns mitteilte, dass wir kein Doppelzimmer bekommen, da Expedia wohl falsch gebucht hatte, wurde uns ein Einzelzimmer mit einem ausziehbarem Bett angeboten. Nachdem wir keine Möglichkeit sahen ein anderes Hotel um diese Zeit zu finden, haben wir uns für das Einzelzimmer entschieden. Das ,,Zimmer" ca. 3 x 3 Meter mit einem Fenster, dass zu 2/3 in der Höhe mit Folie abgeklebt war glich eher einer Zelle. Diesen Umständen geschuldet haben wir kurz nach dem Check-in das ,,Zimmer" bezahlt ( 85.- € o. Frühst. ). Um 6:45 Uhr haben wir dieses Haus verlassen, eine schöne Aussicht sieht anders aus.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 15, 2018

"Worth it!"

8.0

Excellent price for a decent place to sleep. ☺️ Very friendly staff.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 11, 2018

"Good"

6.0

Hotel mit direktem Blick auf die Skisprungschanze. Ruhig gelegen mit gutem Frühstück und ausreichenden Parkplätzen

Helpful?
G
Gary
Verified booking
Standard Room
Stayed in May 19, 2018

"Cant beat the views and very enjoyable stay."

10.0

We loved our stay! Great breakfast, oustanding view, quiet room. Friendly staff. Its up above town just a few minutes. One morning we heard cow bells from a filed about 100 meters from the hotel and walked over to see them. Bring shampoo cause there was none in the bath as far as I could tell, but thats something we carry along anyway. Parking was easy just across the road from the front door.

Helpful?
R
Richard
Verified booking
Standard Room
Stayed in May 12, 2018

"Excellent"

8.0

We thoroughly enjoyed our stay. This is not your typical hotel. It is very unique with absolutely magnificent views. Lacks elevator, but steps are not drastic. Beds are very comfortable and breakfast was good and plentiful. Sarah, the hostess with the mostess; she is great, helpful and accommodating to all guests. We would most certainly return when back in GP. Definitely good , honest rating more like 4.2 - 4.3.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Nov 6, 2017

"Außen naja innen haja!"

8.0

Das Hotel sieht von aßen ersteinmal nicht so aus, als könnte man dort ein gemütliches Zimmer vorfinden. Doch schon im Empfangsbereich stellt sich Gemütlichkeit ein. Die Hotelchefin war sehr freundlich und sympathisch. Das Zimmer genau so wie auf den Bildern dargestellt - saubere Handtücher, Seife, hübsch gemachte Betten inklusive. Und das wichtigste: Die wirklich schöne Aussicht. Diese ergibt sich einem sowohl von allen Zimmern aus, als auch vom gemütlichen Frühstücksraum. Das Frühstück lässt keine Wünsche offen, sogar frisches Rührei gibt es auf ausgesprochenen Wunsch hin. Lediglich einen Aufenthaltsraum für Nachmittags oder abends fehlte uns. Man hat nur das kleine Zimmer und den Balkon. Eine Lounge o.ä. wäre schön gewesen. Ansonsten waren wir sehr zufrieden und würden wieder kommen!

Helpful?