Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8.6 / 10 Guest Rating

Landgoed Kasteel de Hoogenweerth

Hoge Weerd 4, Maastricht, nl

Landgoed Kasteel de Hoogenweerth - main view

About the Property

Luxurious Accommodation by the Maas River

Historic Charm: Stay in the former coach house of Castle De Hoogenweerth with chic rooms and smart TVs.

Gourmet Breakfast: Enjoy a delicious breakfast delivered to your room, including fresh rolls, yogurt, fruit, and even a small bottle of prosecco.

Convenient Amenities: Benefit from free Wi-Fi, Nespresso coffee machines, and free parking. Contact the nearby restaurant for lunch or dinner reservations and unwind on the terrace.

Experience luxury and comfort by the Maas River at our hotel. Book now for an unforgettable stay!

Facilities & Amenities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Free Parking
Non-smoking rooms
Air conditioning
Swimming pool
Heating
Terrace
Family rooms

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

Please note that on Mondays, the restaurant is closed.Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Guests under the age of 18 can only check in with a parent or official guardian. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8.6
Excellent1824 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the beautiful location and frequently praise the friendly staff.

Categories

Cleanliness7.7
Service9.2
Location9.3
Room Quality8.2
Amenities8.2
Value for Money8.7
Food and Beverage8.7
Overall Experience8.7

Select topics to read reviews

U
ulrikedeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 18, 2026

"Bei schönem Wetter ein kleiner Traum. Es gibt keine Aufenthaltsräume, deshalb bei schlechtem Wetter nur Aufenthalt im Zi"

9.0

Die Lage ist sehr schön. Die so wunderbar gepflegte Anlage. Das nicht dazugehörige Restaurant ist sehr empfehlenswert und hat auch eine schöne Außenanlage. Es liegt aber direkt am Hotel.

Die Zimmer sind sehr unterschiedlich. Unser erstes Zimmer war nicht besonders ansprechend. In der zweiten Nacht haben wir ein größeres Zimmer gebucht, was sehr schön war.

Helpful?
A
AnnemiekenlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 17, 2026

"Prachtig hotel"

9.0

Mooie rustige locatie en prachtig kasteel met uitzicht op de maas. We kregen een upgrade naar de suite.

De kitchenette was wat klungelig ingericht. Heel klein koelkastje, geen kastjes voor servies ,terwijl daar genoeg ruimte voor is. En verder miste we haakjes voor de handdoeken of kleren in de badkamer.

Helpful?
M
MaxnlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 15, 2026

"Exceptional"

9.0
Helpful?
I
ingridnlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 13, 2026

"Bijzondere plek, prachtig ingerichte kamer/badkamer"

8.0

Prachtige ligging, mooie combinatie van oud en nieuw

Hoge prijs

Helpful?
L
LaurentiusnlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 7, 2026

"Geweldig"

10.0

Fijne ambiance

Helpful?
C
CnlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 6, 2026

"Viel enorm tegen!"

6.0

- Complimenten voor de vriendelijke en behulpzame receptioniste die ons goed heeft geholpen t.a.v. het verzetten van onze verblijfsdata. - Coulance t.o.v. het annuleren van 1 nacht - De locatie (t.o.v. het centrum) - De hond mag mee maar voor 25 euro krijg je NIETS! Nog geen waterbak.

Prijs- kwaliteit is hier totaal uit balans! Wij verbleven in het koetshuis, appartement no 9. Het was matig schoon, slechte verlichting, bijzonder weinig servies/bestek, geen enkel schoonmaakmiddel om bv af te wassen, achterstallig onderhoud m.n. op de bovenverdieping, vuile kiepramen, een haspel(!) naast het bed voor een bedlampje, en redelijk veel beschadigingen her en der. Ook erg ongezellig! Badkamer is klein en laag, geen mogelijkheid om spullen bij de wastafel neer te zetten. De schoonmaak laat vuile was onderaan de trap liggen, koffie wordt niet aangevuld. Maar het meest irritant was de herrie van het naastgelegen restaurant! Van de morgen tot laat in de avond was de beat van de muziek in ons verblijf te horen! Er worden in en rond het kasteel regelmatig feesten en partijen gehouden, zo ook op onze eerste avond. Erg veel lawaai en muziek in de tuin naast ons appartement! Van de rust, waarover veel andere gasten schrijven, was tijdens ons 2 daags verblijf geen sprake! Het kasteel is mooi maar als je in het koetshuis verblijft zie je alleen de buitenkant, binnen lijk je dan niet welkom te zijn. Er is ook geen mogelijkheid om daar iets te nuttigen. Het 'zwembad' mag deze benaming niet dragen, lijkt meer op een kikkerpoel, wat een aanfluiting! Bij de receptie is vaak niemand aanwezig. Het ontbijt tenslotte wordt aardig in een mand gepresenteerd en aan de deur gebracht maar is van supermarkt kwaliteit. Zelfs geen vers brood maar afbakbrood van de supermarkt! Al met al een locatie die wij alleen zouden aanraden voor een feest of evenement maar niet voor een fijn, rustig verblijf met 2 personen. En zeker niet voor deze prijs! Dan is er wel wat beters te vinden! We geven net een voldoende en dat is met name te danken aan de receptioniste en de locatie.

Helpful?
E
EnriconlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in May 30, 2026

"Exceptional"

9.0

Rust

Geen personeel

Helpful?
J
JannynlNL
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in May 26, 2026

"Een fijn verblijf met aardig personeel, een aanrader!"

8.0

Mooie studio!

Ik miste een afvalbak voor de hondenpoep.

Helpful?
R
RobnlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in May 26, 2026

"Fantastisch"

10.0

Entourage

Helpful?
V
van DuinnlNL
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 26, 2026

"Het was ok."

7.0

Het ontbijt was goed. Helaas kon je niet op het begaande grond appartement buiten zitten. Wel was er een gemeenschappelijke tuin waar je in kon vertoeven. De kamer was groot. En er waren drankjes als compliment zelf te nemen.

Helaas dus geen buitenzitje bij je appartement. Er was aangegeven dat er een airco was, deze was alleen in de slaapkamer en niet in de woonkamer. Waardoor het erg warm was in de woonkamer. Deze was niet te koelen via de airco van de woonkamer. Het ontbijt kon in de gemeenschappelijke tuin worden gebruikt, helaas waren de tafeltjes en stoelen niet schoon en lagen vol met bladeren en diertjes. En het zwembad was een dipbad, geen zwembad, echt heel klein. Ik miste het gevoel van kasteel.

Helpful?