Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8.2 / 10 Guest Rating

Berrin Otel

Alaybey Mahallesi, Boruzan Sokak No:14, Bozcaada, Canakkale, 17680, Bozcaada, TR

Berrin Otel - main view

About the Property

Prime Location
Located in Bozcaada, Berrin Otel is within walking distance of Bozcaada Museum and other popular attractions like Talay Sarapcilik. Guests can easily explore the nearby sights and enjoy the convenience of Gestas Bozcaada Ferry Terminal.

Comforts of Home
With 8 air-conditioned rooms featuring modern amenities such as LED televisions and complimentary wireless internet access, Berrin Otel ensures a cozy stay for all guests. Enjoy a complimentary full breakfast each morning and unwind in well-equipped rooms with en-suite bathrooms.

Convenient Amenities
Guests can take advantage of complimentary parking nearby and designated smoking areas. The hotel's strategic location allows easy access to various beaches and vineyards for a perfect holiday experience.

To experience comfort and convenience in Bozcaada, book your stay at Berrin Otel now.

Facilities & Amenities

Free breakfast
Luggage storage
Designated smoking area
Street parking
Concierge service
Wheelchair accessible
Free breakfast
Free full breakfast
Upper floors accessible by stairs only

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This hotel has 3 floors in 1 building and offers complimentary parking nearby. Amenities include designated smoking areas.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8.2
Excellent43 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the friendly staff and frequently praise the clean rooms.

Categories

Cleanliness8.0
Service8.7
Location8.6
Room Quality7.5
Amenities8.0
Value for Money8.5
Food and Beverage8.0
Overall Experience8.2

Select topics to read reviews

G
GoKHaN
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 9, 2025

"Excellent"

8.0

Herseyden önce calisan iki genç kardeşime ilgi alaka ve arkadasliklarindan dolayi cok teşekkürler. Location olarak sessiz ve güzel. Bodrum katı odalarının sağlıklı odalar olduğunu düşünmüyorum

Helpful?
D
Dilek
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 30, 2025

"Good"

4.0

Yatak iki kişi için küçüktü açıkçası, kahvaltı için merkezde bir yerle anlaşılmış ancak açırı zatıf bir kahvaltıydı, kahvaltı hariç alıp başka bir yerde harika ada kahvaltısı almanızı tavsiye ederim… çalışanlar çok samimi ve güleryüzlülerdi. Tertemiz bir otel. Ama pikeler sertti ben genel olarak pike dokusunu sevmedigim için kartonla uyudum hissindeydim. Tek gece için ok ama çoklu gecede tercih etmem açıkçası…

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 29, 2025

"Excellent"

8.0

Konum olarak çok güzel, merkeze 2 dk mesafede. Özel otopark yok ama çok yakınında boş bir alan mevcut. Çalışanlar güleryüzlü ve ilgili. Oda adadaki diğer yerlere göre fena değil büyüklük olarak. Kahvaltı için şehir restauranta yönlendiriliyorsunuz. Ücreti kişi başı 500 tl. F/P bakımından mükemmel. Olumsuz yönleri ise buzdolabı çalışmasa daha iyi. Ses yalıtımı iyi değil. Günlük oda temizliği yok. WC ye giderken sıklıkla dizimizi yatağa çarptık 😊 Sonuç olarak tekrar gelirim…

Helpful?
M
Meral
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 21, 2025

"Temiz otel "

8.0

işletme sahibi çok tatlı bir ablaydı çok yardımcı oldu, ütümüzü bile yaptı🙈. Konaklama yeri çarşıya yakın yürüyerek rahatça git gel yapabildik. Oda çok temizdi zaten otele girer girmez beyaz sabun kokusu sizi karşılıyor. Kahvaltı mekanı hemen deniz kenarında ürünler lezzetliydi, tek sıkıntı kahvaltıda suyun ücretli olmasıydı.

Helpful?
M
Minel
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 4, 2025

"Excellent"

8.0

Öncelikle otel odamız gayet temizdi, biz 3 kişilik odada, çatı katında 3 gece konakladık. Klima bozuk değildi, konumu kolay bulunabilirdi. Tuvaletler temizdi. Konfor açısından, 3 kişilik oda maalesef yetersiz geldi bize, çift kişilik yatak + tek kişilik yatak + katlanabilir yatak vardı. Oda her santimi kullanılmak istediğinden olsa gerek 2 kişinin aynı anda ayakta durması için bile oldukça kısıtlı bir alana sahipti. 4. yatağı da açsaydık eğer ciddi anlamda adım atacak yerimiz kalmayacaktı. Valizler için yeterli alan yoktu. Banyoda en azından 1 adet raf yoktu, boy aynası bile yoktu. Fıskiyeyi asmak için olan banyo gerecinden yoktu. Her alan değerlendirmeye çalışıldığından konfordan uzak bir odaydı. Tuvalete geçiş çok dar olduğundan ve yatak tahtalı olarak tercih edildiğinden neredeyse her geçişte bacaklarımız çarptı ve gerçekten çok acıdı, morardı. Yatağın yanındaki o tahta bölmeden hemen nefret ettik. Berrin Hanım çok tatlı ve samimi bir hanımefendiydi ve her konuda bize yardımcı olan sevgili Hasan Bey'e çok teşekkür ederiz. Asla beklemeye gerek kalmadan isteklerimizi yerine getirdi. Genel anlamda otelin temizliğinden, sahibinden, çalışanlarından ve konumundan memnun kalsak da oda yetersiz kaldı. Bir sonraki gelişimizde bu odayı tercih et et etmeyiz. Eğer 3 kişi geliyorsanız 2 oda tutmanızı tavsiye ederim.

Helpful?
A
Adem
Verified booking
partner
Standard Room
Stayed in Jun 12, 2025

"Exceptional"

10.0

Preis Leistung hat gepasst .Es war sauber und bequem .Die Besitzer waren sehr nett und hilfsbereit bei allen Themen .

Helpful?
D
Dilek
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 1, 2024

"Good"

2.0

Oda çok kötü ve alt kattaydı.Girişte bizi karşılayacak kişi bile yoktu.Kahvaltısı güzeldi

Helpful?
A
Aybike
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 26, 2024

"Exceptional"

10.0

Berrin Hn. a çok teşekkür ederiz. herşey çok güzeldi. tertemizdi. sevgiler...

Helpful?
H
Hatem
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 22, 2024

"Yetersiz"

4.0

Deluxe oda rezerve etmemize rağmen 12 adımlık bir oda verdiler aşırı küçük bavulları yere koyunca adım atacağımız tek yer yataktı oda değişim talebimiz işin tekrar para istendi

Helpful?
G
GULTEKIN
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 8, 2024

"Tertemiz, merkeze sıfır, oda düzeni elden geçmeli"

8.0

Oda dört kişilik diye tanımlanmış, biz 3 kişi olmamıza rağmen biraz sıkışıktı. Çift kişilik yatak tuvalet/banyoya geçişi engelliyor ve diziniz çarpıyor. Bence yan çevrilmeli. Banyoya el havlusu askısı, duşa şampuanlık gibi basit şeylerin gözden geçirilmesini öneririm. Berrin Hanım harika bir insan, herşey misler gibi kokuyor.

Helpful?