Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
5.8 / 10 Guest Rating

Mon Amour Alacati

Alaçati Mah., 13009 Sk. No:14, Cesme, Izmir, 35950, Cesme, TR

Mon Amour Alacati - main view

About the Property

Savor Culinary Delights
Indulge in delectable meals at the on-site restaurant or grab a light snack at the charming cafe. Unwind with a refreshing drink at the stylish bar/lounge to complete your day.

Relax in Comfort
Make yourself at home in one of the 23 well-appointed guestrooms. Enjoy modern amenities such as complimentary wireless internet, rainfall showerheads, and luxurious toiletries.

Explore Nearby Attractions
Conveniently located in the heart of Çeşme, our hotel is just a stone's throw away from Alaçatı Çarşı and a short drive from Alacati Marina. Discover the beauty of Ilica Beach and Aqua Toy City, all within a few kilometers from our property.

Book your stay at Mon Amour Alacati now and experience the perfect blend of comfort and convenience.

Facilities & Amenities

Free breakfast
24-hour front desk
Garden
Designated smoking area
Wheelchair accessible
Free breakfast
Snack bar/deli
Free self parking
Free buffet breakfast
Hosted evening meal

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out12:00 PM

Property Notes

Cashless payment methods are available for all transactions.Contactless check-in and contactless check-out are available.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

5.8
Good59 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the good location and frequently praise the nice view if applicable.

Categories

Cleanliness3.5
Service7.5
Location9.5
Room Quality4.5
Amenities3.5
Value for Money6.5
Food and Beverage5.5
Overall Experience6.0

Select topics to read reviews

D
Derya
Verified booking
Standard Room
Stayed in Oct 6, 2025

"Good"

2.0

Bir yasındakı bebeğimizle bir gece konaklamak için gittik ordan geçiyorduk dinlenmek ve alacatıyı gezmek içindi oteli seçme sebebimiz arabamızı rahat park edebilmek ve çarşıya yakınlıktı zaten akşam 8 de girdik kafamıza ve yatağımıza düşen böceklerden sonra gece 2 de kaçarak uzaklaştık 1 yasındakı bebeğimizle gece 2 de ! Başka söylenecek herseyı yorumlarda söylemişler zaten hepsi çok çok haklıymış hala şoktayız.

Helpful?
H
Hasan Can
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 1, 2025

"REZALET BİR YER"

2.0

Nereden başlayacağım bilmiyorum. Öncelikle resimlerde gördüğünüz resimlere asla aldanmayın. Resepsiyona adam koymuşlar ama leş gibi ter kokuyor ve suratsız bir adam. Odada yakacağın doğru düzgün bir lamba yok ne yazıkki tuvaletin ışığını kullanmak durumunda kaldık. Tuvaletlerinde derz araları simsiyah artık oraları tuz ruhu bile kurtarmaz. Duş telefonu bozuktu. Elle tutulur hiçbir şey yoktu. Asla resimlere aldanmayın kesinlikle eski işletme resimleri.

Helpful?
S
Salih
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 23, 2025

"Merkeze yakın ama Oldukça kötü"

4.0

Odalar o kadar ufak ki sağdan sola dönemiyorsunuz. Yatak gıcırtısından uyunmuyor. Duş başlıkları çalışmıyor. Şampuan sabun hak getire. Buzdolabı soğutmuyor. Tek artısı otelin konumu

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 23, 2025

"vasat altı "

2.0

Klima çalışmıyor, odanın yerleri inanılmaz kirli, yatak gacır gucur asla rahat değil ve uyutmuyor, vücut havlusu istedik verilen havlu nemliydi ve biraz kokuyordu, temiz havlumuz olmadığından mecburen kullandık, genel olarak kötü bir deneyimdi fakat konum olarak inanılmaz avantajlı bir yerde otel, potansiyeli yüksek bi mevkiin böyle kullanılması içler acısı bi durum

Helpful?
Y
Yasemin Emine
Verified booking
family
Standard Room
Stayed in Aug 19, 2025

"Good"

2.0

Leider war das Hotel nicht so wie auf den Bildern sauber. Es war schrecklich. Ich habe das Hotel für drei Tage gebucht und am gleichen Tag der Anreise haben wir wieder ausgecheckt. Ich konnte dort nicht mit meiner Tochter übernachten, weil es so dreckig und unhygienisch war. Wir haben in unserem Badesachen geduscht und sind dann wieder mit unseren Koffern aus gecheckt. Ich habe den Besitzer angesprochen und er schaute mich nur an und sagte: ,, Sie bekommen ihr Geld nicht zurück „

Helpful?
A
Anas
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 11, 2025

"Good"

2.0

Otel çok eski ve bakımsız

Helpful?
E
Egemen
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 6, 2025

"Pismanlık"

4.0

Oda temiz guzeldi ancak calisan personel rezalet. Kahvalti tam bir fiyasko. Catal bicak spotcudan , personel elinde sigara diger elinde telefon servis yapiyor. Bir gunku kahvalti ötekiyle tutmuyor. Otel fena degil ancak personel degismeli.

Helpful?
D
Duygu
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 10, 2025

"Bir daha tercih etmem"

4.0

Odanın imkanları çok kısıtlıydı. İkram olarak bir şişe su bile yoktu. Dışarıdan aldığımız suları koyabileceğimiz bir mini dolap yoktu. Tuvalet banyo çok kötüydü. Her yer paslı ve lekeli. Tuvalete koydukları tuvalet kağıdı çok kötüydü kendi tuvalet kağıdımızı almak zorunda kaldık. Otelde gece sürekli gürültü vardı ve destek isteyebileceğimiz hiçbir görevli yerinde yoktu. Kahvaltı çok sınırlı ve kötüydü. Açık büfe bi şey beklemeyin. Otelin tek olumlu özelliği merkeze yürüme mesafesinde olması ve ilk giriş bahçe alanının keyifli olması. Bunun dışında her şey olumsuzdu diyebilirim.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 6, 2025

"Good"

2.0

Her sey berbatti. Temizlik sifir, yaz ayinda klima calismiyor, odadan bocek cikti. Carsaflar kirli. Tek yildiz bile fazla.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 19, 2024

"Berbat"

2.0

Berbat bir işletme.Kahvaltıları bayat ve eski ürünleri karıştırıp tekrar tabaklayıp servis ediyorlar.Mesela tereyağı bozulmuştu reçeller taş gibi sertti ve kahvaltı diyip görsele koyduklarından eser yoktu.Hergğn peynir zeytin yanına küçük tabakla ya sosis ya da patates koyuyorlar o da sayıyla.Kişi balı birer tane çeri domates verdiler sağolsunlar.Berbatlar berbat.Yatakları rahatsızdı sinek doluydu.Güleryüz yok ilgi yok alaka yok temizlik kötü.Rezerve ettiğimiz oda yerine içerisinde bozuk jakuzi olan odayı vermeleri de harikaydı.Çok kötü bir işletme asla tavsiye etmiyorum!!

Helpful?