About the Property
Convenient Location
Modern Amenities
Nearby Attractions
Book your stay at Parkside Inn Hakata now for a comfortable and enjoyable experience in Fukuoka!
Hakata-ku Hakata Ekimae 4-11-13, Fukuoka, jp



























































Convenient Location
Modern Amenities
Nearby Attractions
Book your stay at Parkside Inn Hakata now for a comfortable and enjoyable experience in Fukuoka!
We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.
Guests highly rate the spacious rooms and frequently praise the good location.
CN地理位置很好,离车站很近,房间很宽敞,很干净,设施齐全。订了一晚入住后感觉很好,又连续住了三晚,非常棒的公寓。
SGThe beds are very comfortable and rooms are huge. The hotel is also near Hakata Station and a Family Mart. The living room was also big enough for 4 of us to sit and talk.
The kitchen was not very clean as the top above the sink was a bit oily and sticky. We didn’t like the fact that there was an iPad in the room because we weren’t sure if there was a camera facing us all the time.
CN离车站很近,很方便,房间宽敞干净,餐具齐全,洗浴用品充分,住着非常舒适
KR성인 5명 아이2명 가족이 들어가서도 넓어서 좋았습니다 2박 하는데 수건을 넉넉히 주셔서 좋았습니다 깔끔하고 근처 10분이내에 마트 하가타역 등이 있어 좋았고 제가 걸음이 좀 빠른데 캐널시티도 제 걸음으론 10분 좀 넘어 갈 수 있었습니다
욕실이 한개라는거 화장실이 한개라는거 여유롭게 다니는 팀이 아니면 씻는게 전쟁일 수 있을 듯 해요 엘리베이터가 한국인이 타기엔 좀 작아요 그런데 나름 귀여워요
TW
TWThe apartment is big enough and clean. The location is great.
ILהחלל מאוד מרווח, היה המון מקום למשפחה - יש לנו שני ילדים בגיל בית ספר יסודי. המיטות היו נוחות, המצעים נקיים ונעימים. הספה בסלון רכה. בקיצור - תנאים פיזיים נוחים במיוחד. נוף נחמד מחלונות פינת האוכל, היה כיף לשבת ולראות את העוברים והשבים. מסביב היו מספיק מסעדות, ליד הדירה יש איזאקיה מצויינת, והדירה נוחה לגישה לתחנה המרכזית. דקה משם יש חנות נוחות, חמש דקות מהדירה יש סופרמרקט. מאוד נהננו מהשהות שלנו, היינו שני לילות, יכולנו להעביר כאן בכיף גם יותר אם היה לנו זמן.
לעניין הצ'ק אין: כן, זה מעט מסורבל, אבל זה לא נורא אם מתכוננים לזה מראש. החדרון שבו עושים צ'ק אין חסר חלון, חם שם ומחניק. אז למי שיש ילדים, עדיף שמישהו יישאר איתם למטה בגינה. אם באים לזה מוכנים, זה באמת לא נורא. לא בגלל זה הייתי מוותרת על הדירה. יש כל מני שלטים עם איסורים בדירה, כמו: לא להשתמש במדיח כלים, לא להשתמש בתנור. אני לא יודעת מה קרה שהבעלים החליטו כך, אבל זה לא נותן תחושה נעימה ומזמינה. נייר הטואלט דק כמו בבסיס צבאי אין קפה, סוכר, תה, מים. דברים קטנים שנותנים תחושה מזמינה. ואין איפה לתלות מגבות. לא נורא. אלן דברים קטנים אבל כאלה שיכולים ממש לשדרג את השהייה.
HK空間很大,很近地鐵站
TW
TW地點方便
1廁所只有一間 2室內拖鞋很難穿採再地板很吵 3廁所沒有多準備衛生紙、垃圾桶也沒有多備垃圾袋