Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
9 / 10 Guest Rating

Bakbay Otel

Alaybey Mahallesi Kumkuyu Küme Evleri, 63, Bozcaada, Çanakkale, 17680, Bozcaada, TR

Bakbay Otel - main view

About the Property

Scenic Garden Views:
Enjoy the serenity of our garden while taking in the stunning views. Perfect for a relaxing retreat.

Complimentary Buffet Breakfast:
Start your day right with our daily buffet breakfast, served from 9:00 AM to 11:00 AM, offering a variety of delicious options.

Convenient Location:
Within walking distance to Amadeus Winery and Talay Sarapcilik, our hotel provides easy access to key attractions in Bozcaada.

Immerse yourself in comfort and convenience at Bakbay Otel. Don't miss the chance to experience our hospitality - book your stay now!

Facilities & Amenities

Free breakfast
Free WiFi
Garden
Concierge service
Wheelchair accessible
Outdoor furniture
Free breakfast
Safe-deposit box at front desk
Front desk (limited hours)
Smoke-free property

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

Cashless payment methods are available for all transactions.Contactless check-in and contactless check-out are available.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

9
Exceptional15 verified reviews

Categories

Cleanliness9.6
Location9.8
Service9.2
Facilities9.0
Value for money8.9
Comfort9.5

Select topics to read reviews

A
Aslan
Verified booking
Standard Room
Stayed in Feb 2, 2025

"Sessiz, sakin, yeni, otopark sorunu olmayan bir ye"

10.0

Şehrin biraz dışında, arabasız akşam çarşı bölgesine gidilmesi zor özellikle çocuklu bir aileyseniz. Fakat otelin konforu gayet başarılı. Çocuklar bahçede koştururken oturup çayınızı kahvenizi keyifle içebileceğiniz bir yer. Bir çekirdek aile işletmesi fakat işlerine gösterdikleri özen ve misafirperverlik harika. Bölge genelinde eski evlerden bozma pansiyonlar/oteller bulunmakta o yüzden bu otelinde yeni olması ve çarşının karmaşasından gürültüsünden uzak olması bence oteli öne çıkartıyor.

Helpful?
A
Ali
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 8, 2024

"Exceptional"

10.0

Çok tatlı bir aile işletmesi, biz çok memnun kaldık. Özellikle kahvaltısı çok iyiydi.

Helpful?
B
Berna
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 2, 2024

"Exceptional"

10.0

Cok memnun kaldik her seyiyle cok guzel bir otel ve tatildi.. Narin hanima sevgiler cok guleryuzluydu.

Helpful?
H
Hilal
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 31, 2024

"Exceptional"

10.0

Güzel bir aile işletmesi çok memnun kaldık

Helpful?
T
TOLGA
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 28, 2024

"Exceptional"

10.0

ilk defa konakladığımız bu otelde işletme sahiplerinin güler yüzlü ve içten tavırları bizi ilk andan itibaren evimizde hissettirdi. Yorumlarda bahsedilmemiş olmasına rağmen açık büfe kahvaltısı zengin çeşitliliği ve lezzetiyle harikaydı. Bahçesinin manzarası ve ambiansı diğer otellerden ayıran özelliklerinden bir başkasıydı diyebilirim. Bahçesinde vakit geçirmek, adanın sessizliğinde dinlenmek tatilim hiç bitmesin dedirtti. Kesinlikle bir daha geldiğimde düşünmeden tercih edeceğim bir otel.

Helpful?
O
Onur
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 24, 2024

"Good"

2.0

Otele ilk girişte bahçede karşılandık ama bu karşılama sadece girişte vardı onun sonrasında herhangi bir memnuniyet durumu sorulmadı. Odayı ayırtırken, ekonomi odası olduğu belirtilmişti ancak zemin katta olduğuna dair bir bilgi verilmemişti. Giriş yaparken bu durumu yetkililere ilettiğimizde, işletmecinin kızı fark ödeyerek odayı değiştirebileceğimizi söyledi. Ancak, bu bilginin satın alma sırasında açıkça belirtilmesi gerektiğini kendilerine ilettik. Oda zemin katta olmasına rağmen temizlik açısından sadece orta düzeydeydi, fakat otelin yeni olduğu belli oluyordu. Yatak başında telefonumuzu şarj ederken koyabileceğimiz bir sehpa bile yoktu. Küçük bir sehpa eklemek bu kadar zor olmamalıydı. Kahvaltı açık büfe olarak sunuluyor, ancak her gün aynı çeşitler çıkıyor; örneğin sıcak bölümünde yalnızca kızartma ve haşlanmış yumurta. Her gün aynı. Kahve içmek isterseniz, açık büfede yalnızca çözünebilen nescafe sunuluyordu. Bu tür kahveyi hâlâ tüketen kaç kişi var bilmiyorum. Ayrıca, çalışanların yaş ortalaması oldukça genç ve sürekli olarak misafirler hakkında kendi aralarında konuşuyorlar, bu da kahvaltı sırasında duyulabiliyor. Rahatsız edici şeyler söylüyorlar. İşletmeci sadece giriş günü bizi karşıladı ve sonrasında herhangi bir ihtiyacımız olup olmadığını sormadı. Otelin bahçesi güzel, ancak daha çok çocuklu aileler tercih ediyor gibi görünüyor. Tekrar gelir miyim? Mümkün değil. Adada aynı fiyata çok daha iyi hizmet alacağınız başka oteller var ben geçen yıl birinde konaklam

Helpful?
M
MURAT
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 17, 2024

"Bozcaada’daki Eviniz "

10.0

Konaklama süresince bizi evimizde gibi hissettiren her türlü ihtiyacımıza anında cevap verip bizim mutlu şekilde ayrılmamızı sağlayan başta Otel sahipleri Barış Bey ve eşi Narin Hanım’a ayrıca karşılama müdürleri Özge Hanım ve Şebnem Hanım’a çok teşekkürler.Kahvaltısının çok çeşitli olması verandalı çok büyük bir bahçeye sahip olması ciddi artı katıyor ayrıca oda temizliğinin çok iyi olması,otelinin otoparkının olması herkes için ilk tercih olmalı.Kendinize bir iyilik yapmak mükemmel bir Bozcaada tatili yapmak istiyorsanız gönül rahatlığıyla oteli tercih edebilirsiniz.

Helpful?
S
Sezer
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 14, 2024

"Mükemmel"

10.0

Öncelikle çok güzel bir deneyim oldu bizim için çok keyifli vakit Geçirdik otel çalışanları güler yüzlü ve canayakınlardı temizlik olarak çok temiz bir oteldi bir daha Bozcaada’ya gitsem tekrar bakbay otelde konaklarız kahvaltı çeşidi oldukça fazla lezzetliydi Bozcaada’ya gitmeyi düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim

Helpful?
M
Mehmet Özgün
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 30, 2024

"Bozcaada’da keyifli bir konaklama "

10.0

Pansiyon sahipleri nazik ve güler yüzlü. Aile işletmesi. Çocuklu aileler için uygun. Odamız üç kişilik bir aile için biraz dar, ancak dolap ve yataklar ile küçük bir kanape sığacak kadar yeterli. Banyo geniş ve rahat. Temiz ve yeni bir bina. Odada banyo, duvar ve kapı arkasına askı ilavesi gerekli. Bahçe geniş ve manzarası mükemmel. Çok memnun kaldık. Pansiyon sahibine teşekkür ederiz.

Helpful?
K
Kerem
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 28, 2024

"Vasat Bir Deneyim"

2.0

Yatak ufacık (2 kişi zor yatar), sert ve konforsuzdu. Pike mukavva kadar sertti. Odamız temiz değildi, havlulardan birinde kurumuş sümük kalıntıları ve topaklanmış saçlar vardı. Kahvaltı açık büfeydi ama o da iyi değildi, kalitesiz ürünler kullanılmıştı. Yanık börekler servis edilmişti. Ekmek bayattı. Yan odada konuşulan her şey odamızdan net şekilde duyulabiliyordu. Ses yalıtımı çok kötüydü. Konakladığımız her iki günün sabahında da insanların kapı çarpma ve konuşma sesleri yüzünden sabahın köründe uyandık. Biz 1 yaşındaki bebeğimizle gelmiştik ama çocukla gelecekseniz ve arabanız yoksa merkeze yürüme yolu da çocukla yürünecek bir yol değil. Evet otel sahipleri güleryüzlü kişilerdi ama keşke altını doldurabildikleri bir hizmet sunuyor olasalardı.

Helpful?
1
2