Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
7.8 / 10 Guest Rating

Asha Alacati

Alaçati mahallesi 11500 Sokak No:133, Çesme, Izmir, 35930, Çesme, TR

Asha Alacati - main view

About the Property

Outdoor Pool and Garden View
Indulge in relaxation by the outdoor pool or soak in the serene garden view at Asha Alacati.

Dining and Bar
Savor a delightful meal at the hotel's restaurant and unwind with a refreshing drink at the chic bar/lounge.

Concierge Services and Complimentary Amenities
Experience top-notch service with 24-hour concierge assistance and enjoy free perks like wireless internet access and valet parking.

Asha Alacati invites you to a centrally located retreat in Çeşme, offering proximity to popular attractions like Alaçatı Çarşı and Ilica Beach. Book now for a memorable stay!

Facilities & Amenities

Proposal/romance packages available
Free WiFi
24-hour front desk
Garden
Designated smoking area
Street parking
Concierge service
Wheelchair accessible
Free valet parking
Shopping mall on site

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out12:00 PM

Property Notes

Cashless payment methods are available for all transactions.Contactless check-in and contactless check-out are available.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

7.8
Very Good11 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the friendly service and frequently praise the good breakfast selection.

Categories

Cleanliness6.8
Service8.8
Location8.3
Room Quality7.8
Amenities8.3
Value for Money6.8
Food and Beverage7.3
Overall Experience8.3

Select topics to read reviews

U
Umran
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 19, 2025

"Exceptional"

10.0

Temiz güvenilir saygılı güler yüzlü ve ilgili bir konaklama yeri diyebilirim.kahvaltısı harika havuzu temiz yatakları konforlu.Tereddüt etmeden kalabileceğiniz konaklama yeri.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 20, 2025

"Good"

4.0

Yatakların altı toz içerisindeydi, oda temizliği yatakların temizliği kesinlikle iyi değildi. Ayrıca arkadaşlarımla beraber içmediğimiz türk kahvesi ve suların da hesaba eklenmesi nedeniyle çıkarken ciddi bir rakam istendi bizde adisyonları görmek istedik ve adisyonlara bakıldığında çok daha düşük bir rakam çıktı. Ayrıca beachde dahi suyu 50 tl'ye içmişken otelde 1 suya 100 tl yazılması bizi ayrıca şaşırttı. Kahvaltı 3 kişi olmamıza rağmen 2 kişilik geldi.(şöyle ki bazı ürünlerden sadece iki tane vardı.) Kahvlatıda göz yumurta istediğimde bir gün 1 tane diğer gün 2 tane geldi. Yani oturmuş bir düzen olmadığını gördük. Yine bazı ürünlerimiz (peynir gibi) kahvaltının bitmesine yakın geldi.

Helpful?
Y
Yildiz
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 7, 2025

"Asha otel yorum"

10.0

İşletmecisi o kadar tatlı ve güler yüzlü bir hanımefendi ki, neye ihtiyacımız olsa hemen tatlı diliyle yardımcı oldu. Kahvaltı da hem çok çeşitliydi hem de her şey taptazeydi. Bir dahaki gelişimizde yine hiç düşünmeden burayı tercih ederiz.

Helpful?
E
Elif
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 30, 2025

"Exceptional"

10.0

Hersey mukemmeldi cok memnun kaldik

Helpful?
S
Sabahattin
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 30, 2024

"Alaçatı Tatili"

4.0

Otelin dekorasyonunu çok beğendik ama işletmesini beğenemedik. Biz otelden ayrılmadan oteli kapatmaya başladılar. Hiç güler yüzlü değillerdi ve otelde son müşteri olmamıza rağmen ilgi alaka yoktu.Ayrıca çıkışta ekstra ücretlerden beklediğimizin üstünde fiyat çıkardılar.

Helpful?
C
Cristina
Verified booking
partner
Standard Room
Stayed in Sep 3, 2024

"Good"

4.0

1. No nos limpiaron la habitación, y pese pedirlo 3 veces siguieron sin limpiarla. Por ende, a la mañana siguiente no teníamos toallas ni papel higiénico. 2. Teniendo el desayuno pagado, al hacer el check out nos pretendian cobrar 30€ en café y una salchicha que en ningún momento nos habían avisado de que tenía coste extra. Encima nos trajeron más tazas de café de las que habíamos pedido. 3. Los recepcionistas nunca estaban en su puesto de trabajo, siempre en la terraza fumando y charlando. 4. De las 7 personas de personal solo 1 tenía mínimos conocimientos de inglés, el resto no sabían ni una sola palabra. Nos tuvimos que comunicar durante toda la estancia a través de escribir todo en google traductor. 5. Las hamacas de la piscina estaban sucias y en el suelo de la habitacion habían marcas de vasos de huéspedes anteriores.

Helpful?
M
Murat
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 15, 2024

"Mükemmel💜"

10.0

Alaçatıya bilmem kaçıncı gelişim ama içlerinde ki en iyi otel diyebilirim. Otelin tüm çalışanları hep bir birinden iyi ve cana yakınlardı. Bebeğimizle gitmiştik ve tüm çalışanların bebeğimize olan cana yakınlıkları bizi çok mutlu etti. Tekrar görüşmek dileği ile.

Helpful?
C
Cozi
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 12, 2024

"konaklamamiz hakkinda"

10.0

Nisanimiz sonrasi konaklamak icin tercih etmistik. Bu durumu ogrenen otel muduru ve yetkili kisi bize her konuda yardimci oldu. Guleryuzlulukleri ile her bir ihtiyacimizi karsiladilar.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jun 21, 2024

"Exceptional"

10.0

Otelin her kosesi ozenle dizayn edilmis, calisanlar cok guleryuzlu bize her konuda destek oldular, tavsiye ediyorum

Helpful?
I
Ilayda
Verified booking
friends
Standard Room
Stayed in Aug 10, 2023

"Good"

4.0

Wir waren 2 Freundinnen und unser Aufenthalt ging 6 Nächte 7 Tage. 2./Bei der Anreise nach unserem Flug mit dem wir schon sehr früh am Morgen vor Ort waren haben wir unsere Zimmer erst um 14:30 Uhr bekommen statt 14:00 Uhr, da hat der ganze Spaß schon angefangen. 3./Die Mitarbeiterin an der Rezeption (Dame), Ihr Name ist mir leider nicht bekannt, ist die reinste Katastrophe weder freundlich noch in Ihrem Arbeitsbereich Professionell. 4./Die Reinigung der Zimmer, was eigentlich jeden Tag durchgeführt werden muss bezüglich der Hygiene wurde nicht gemacht, außer wir haben die Mitarbeiter jeden Tag darauf angesprochen. 5./Das aller größte Problem war, das weder im Internet noch auf Booking und Expedia die richtige Adresse steht von der Unterkunft. 6./Beim Frühstück solltet Ihr aufpassen, es ist immer nur bis 11:30 Uhr und wir waren grade mal 2 min zu spät und uns wurde gesagt das wir, wenn wir noch Frühstücken wollen gerne extra zahlen können. (größte Frechheit ist mir bis jetzt in keiner anderen Unterkunft passiert)  7./Ich empfehle euch auch immer die Rechnung zur Kontrollieren bei der Abreise, bezüglich essen und trinken, wir hätten fast um die 500 TL mehr gezahlt, weil wir angeblich gefrühstückt haben sollen, was in dem Fall nicht gestimmt hat. 8./Das einzige Positive was ich dieser Unterkunft geben kann ist der Chef-Koch, das essen war sehr lecker und er hat immer positive Energie ausgestrahlt.

Helpful?
1
2