Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
5 / 10 Guest Rating

Gästehaus Samuel Wadgassen

26 Lindenstraße, Wadgassen, de

Gästehaus Samuel Wadgassen - main view

About the Property

Modern Accommodation with Convenient Location

Luxurious Rooms and Family-Friendly Atmosphere

Delicious Dining Options and Free Private Parking

Experience comfort and convenience at Gästehaus Samuel Wadgassen. Indulge in modern amenities like flat-screen TVs and well-equipped kitchenettes in select rooms. With family rooms available, everyone can enjoy a cozy stay. Savor delicious meals at the on-site restaurant and take advantage of the complimentary private parking. Located near major attractions like Völklingen Ironworks and Saarbrücken Airport, your stay promises to be memorable. Book now for an unforgettable experience at Gästehaus Samuel Wadgassen.

Facilities & Amenities

Parking
Free Parking
Non-smoking rooms
Restaurant
Room service
Family rooms
Pets allowed
Private parking
Water park

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out12:30 PM

Property Notes

A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

5
Good28 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the calm environment and frequently praise the good welcome.

Categories

Cleanliness5.0
Service5.0
Location5.0
Room Quality5.0
Amenities5.0
Value for Money5.0
Food and Beverage5.0
Overall Experience5.0

Select topics to read reviews

F
FrankdeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 20, 2026

"Excellent"

8.0
Helpful?
K
KlausdeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 1, 2026

"Excellent"

8.0

Der Inhaber war sehr behilflich. Wir hatten etwas im Zimmer vergessen, nachdem wir den Schlüssel für die Abreise bereits dort gelassen hatten, und er kam sofort vorbei, um uns wieder aufzuschließen.

Helpful?
A
AlifrFR
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jan 2, 2026

"C'était très bien"

10.0

La journée fut calme, l'accueil fut bon, les draps étaient propres et la chambre était chaude Je souhaiterais renouveler mon expérience dans cet hôtel.

Rien

Helpful?
S
SaschadeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Dec 14, 2025

"Good"

2.0
Helpful?
J
JaquelinedeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Oct 18, 2024

"Good"

5.0

Die Möbel waren neu.

Der Boden muss erneuert werden, die Wände gestrichen und Fenster war nicht richtig zu schließen.

Helpful?
M
MichaelgbGB
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Sep 8, 2024

"Good"

2.0

The room was ok. A brilliant shower, just what i needed.

My only negativity was a Smoke alarm outside my room which was chirping every 15 seconds as i presume the battery was flat. Not much sleep. Other than that the room was ok

Helpful?
C
ChristeldeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Aug 26, 2024

"Good"

1.0

Das Zimmer wurde am 23.08.24 um 11.15Uhr storniert wegen Wasserrohrbruch Bei Klarna bitte ändern

Helpful?
M
MariaatAT
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 27, 2024

"I really enjoyed my stay there."

8.0

I liked that the room was big and bright, with gardens outside and a good view. Nobody could look inside, but I had a good view. I was completely alone there and had full privacy.

The toilet was clean but it had a smell. The bed was too soft for me, but I must say that I have a lot of backpain and so I have special needs. The window was big and a little bit open, but I could not open it completely.

Helpful?
A
AntjedeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Apr 9, 2024

"Exceptional"

10.0

Lage ist Top Personal sehr sehr nett Für den Preis bekommt man in der Gegend so gut wie nichts. Es war top Preis und das Zimmer ist sehr sauber.

Helpful?
T
TizianadeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Apr 8, 2024

"Der schlimmste Aufenthalt unseres Lebens!"

1.0

Hier kann einem tatsächlich rein gar nichts gefallen. Die Lage wäre vielleicht noch das Einzige was mir dazu einfallen würde. Es war leicht zu finden.

Man kann hier rein gar nichts positives nennen. Zuerst standen wir hilflos an einem Gebäude, was vermutlich irgendwann mal tatsächlich eine Pension war. Vorne waren mehrere Briefkästen mit ausländischen Namen und ein total verdreckter Eingangsbereich, der aber inzwischen nicht mehr zur Pension zu gehören scheint. Eine freundliche Dame verwies uns hinter das Haus. Dort angekommen standen wir aber auch alleine da. Nachdem wir die am Haus befindliche Nummer anriefen, teilte man uns freundlich mit, wo sich unser Zimmer befindet. Das klappte dann wenigstens. Beim Betreten des Hauses kommt einem schon ein seltsamer Geruch entgegen. Unser Zimmer... die reine Katastrophe! Dreckig, Möbel vom Sperrmüll, muffig, mir fällt es schwer den Zustand in Worte zu fassen. Es war einfach eklig. Eine mini Küche befand sich im Raum, an der allerdings schon die Tür schief runterhing. Alle Fenster waren mit Paketband außenherum abgeklebt. Vermutlich sind die Fenster alle nicht dicht. Die Wände haben Spritzer, ich will gar nicht wissen von was. Zum Glück haben wir nur eine Nacht gebucht, wobei wir tatsächlich kurz davor waren lieber im Auto zu schlafen. Für 75 Euro die Nacht eine reine Frechheit! Ich kann jedem nur raten die Bewertungen vorher zu lesen und diese Unterkunft nicht zu buchen!! Dann lieber etwas mehr ausgeben und das Hotel in der Nähe wählen. So ein Zimmer ist mir tatsächlich im ganzen Leben noch nicht begegnet.

Helpful?