Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
9.7 / 10 Guest Rating

Wattenblick

Zum Kronenberg 14/14a, Büsum, de

Wattenblick - main view

About the Property

Luxurious Accommodation with Stunning Views
Experience the ultimate comfort at Wattenblick in Warwerort. Each unit offers a fully equipped kitchen, a terrace with garden views, and a cozy seating area with a flat-screen TV. The free WiFi ensures you stay connected throughout your stay.

Outdoor BBQ and Recreational Activities
Indulge in a delightful barbecue experience at our spacious garden area. For families, we have a dedicated children's playground where the little ones can have endless fun.

Convenient Location for Exploration
Located just a short distance from Sankt Peter-Ording and Cuxhaven, Wattenblick offers the perfect base for exploring the surrounding areas. Book your stay now and create unforgettable memories at our hotel.

Facilities & Amenities

Express check-in
Free wired internet
Golfing on site
Playground on site
Tennis lessons on site
Self parking (surcharge)
Offsite parking discounted rates available
Internet access
Private picnics
Japanese garden

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out10:00 AM

Property Notes

Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Managed by a private host A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

9.7
Exceptional4 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the family-friendly and frequently praise the well-equipped.

Categories

Cleanliness9.8
Service10.0
Location9.8
Room Quality9.8
Amenities9.8
Value for Money9.3
Food and Beverage9.2
Overall Experience10.0

Select topics to read reviews

C
CarmendeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jan 7, 2026

"Exceptional"

9.0

Es war alles da was man brauchte. Frau Waluga war sehr nett und zeigte uns gleich alles. Den Aufenthalt kann ich nur weiterempfehlen.

Irgendetwas war mit der Abzugshaube nicht in Ordnung. Es zog ganz schön als es stürmisch wurde

Helpful?
G
GuntherdeDE
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Sep 2, 2025

"Exceptional"

10.0

Traumhafte Ferienwohnung, v.a. für Familien mit Kindern. Besonders gut gefallen hat uns die ruhige Lage, der riesige und sehr gepflegt Garten mit Spielgeräten (Schaukel, Rutsche, Turnmöglichkeiten, Sandkasten) für die Kinder und Blick auf den Deich. Die Wohnung ist super ausgestattet und möbliert (Küchenausstattung, Sitzgruppe auf der Terrasse, Liegestühle). Toll ist auch der Grundriss (Trennung Wohnen-Schlafen, Bad beidseitig zugänglich) mit einem zusätzlichen WC ("Gästebad"). Ein großer Pluspunkt ist zudem, dass alle Schlafräume über Rolläden verfügen, sodass sie vollständig zu verdunkeln sind.

Alles war super.

Helpful?
A
AlexanderdeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Aug 28, 2025

"Das erste mal Nordsee! Gerne wieder !"

10.0

Die Wohnung war wie beschrieben, sehr sauber und hübsch eingerichtet. Die Vermieterin war sehr nett, und hat uns herzlich empfangen. Die Küche ist voll ausgestattet, das Bad sehr groß. Für unsere Fahrräder durften wir die Garage ,auch zum laden der Akkus , nutzen. Die Wohnung liegt sehr ruhig, in eiem Ortsteil von Büsum( ca 4.0km bis Zentrum) und nur ca 100m vom Deich entfernt. Wir konnten mit unseren Rädern die Umgebung erkunden, und abends dann mit einem kühlen Getränk auf der Terrasse den Tag ausklingen lassen. Es war ein sehr schöner Urlaub, kommen gerne wieder !

Helpful?
M
MartinadeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Aug 15, 2025

"Exceptional"

9.0

Wer im Urlaub Ruhe sucht, ist hier genau richtig. Es ist etwas abgelegen, aber wir hatten Fahrräder mit und alles war schnell zu erreichen. Die Wohnung ist wunderschön und es hat an nichts gefehlt.

Wir haben nichts zu bemängeln

Helpful?