Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
9.1 / 10 Guest Rating

Ferienwohnung Martin 3 und 4

4 Friederikenstraße, Bad Harzburg, de

Ferienwohnung Martin 3 und 4 - main view

About the Property

Breathtaking Mountain Views
Ferienwohnung Martin 3 und 4 offers stunning mountain views, providing a picturesque backdrop for your stay.

Modern Amenities
Each unit is equipped with a fully furnished kitchen, flat-screen TV, and a private bathroom with essential amenities.

Outdoor Enjoyment
Guests can savor meals in the outdoor dining area or explore the nearby hiking trails and garden.

To experience a perfect blend of comfort and nature, book your stay at Ferienwohnung Martin 3 und 4 in Bad Harzburg now!

Facilities & Amenities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Free Parking
Non-smoking rooms
Heating
Garden
Pets allowed
Hiking
Fishing

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

9.1
Exceptional19 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the central location and frequently praise the friendly service.

Categories

Cleanliness8.3
Service9.8
Location9.3
Room Quality8.8
Amenities8.8
Value for Money8.8
Food and Beverage9.3
Overall Experience9.8

Select topics to read reviews

S
SandydeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 13, 2026

"Top!"

10.0

Sehr gute Ausstattung, sehr ruhig, trotzdem zentral gelegen.

Helpful?
M
MarinadeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 24, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
S
SarahdeDE
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in May 19, 2026

"Schöne Wohnung mit idealer Lage für viele Unternehmungen!"

9.0

Sehr netter Vermieter, der uns freundlich begrüßt und dabei alles erklärt hat. Parkplatz vorhanden und die Lage ist ideal zum Bummeln, Kaffeetrinken und einkaufen. Aber auch die Seilbahn und die Wanderwege sind gut zu erreichen - vor allem, wenn man den kostenlosen Bus nimmt. Die Ausstattung war super (Handtücher, Bettwäsche, Küchenutensilien, Babybett, Hochstuhl etc.) und alles lief ohne Komplikationen.

Der Teppich im Wohnzimmer könnte vielleicht mal ersetzt werden, aber ansonsten war alles schön und liebevoll eingerichtet.

Helpful?
T
ThomasdeDE
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in May 5, 2026

"Exceptional"

9.0
Helpful?
W
WolfgangdeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Apr 11, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
M
MartindeDE
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Apr 2, 2026

"Exceptional"

9.0
Helpful?
S
SamueldeDE
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jan 12, 2026

"Schöne Wohnung in toller Lage"

8.0

Die Wohnung ist schön geräumig und die Lage ist wirklich gut. Man ist schnell zum Edeka gekommen. Eigener Parkplatz war gut, aber die Einfahrt war bisschen eng.

Die Dunstabzugshaube hat nicht wirklich funktioniert und der Herd war Ceranfeld weshalb man länger warten musste beim Kochen.

Helpful?
F
FrankdeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jan 3, 2026

"Der Aufenthalt steht kaum im Verhältnis zum Preis bei solchen Mängeln."

5.0

Zentral gelegen!

Mehrere Mängel in der Wohnung/ am Haus. Küchentisch und Spüle defekt, nur eingeschränkt nutzbar. Türen quietschen und knarren.

Helpful?
E
Eduardo TornantenlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Dec 16, 2025

"Fijn ruim en schoon appartement dichtbij het centrum."

9.0

Fijn ruim en schoon appartement dichtbij het centrum. Het heeft ons aan niets ontbroken. Parkeerplaats voor de deur is ook prettig. Duidelijke en vriendelijk communicatie met meneer Martin.

Helpful?
K
KlinkedkDK
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Nov 6, 2025

"Excellent"

8.0

Beliggenheden og at der var alt udstyr samt et meget fint badeværelse.

Vi håbede og troede at vi havde bestilt i stueplan og med en lille have men boede på første sal. Vi har to hunde, det er en fordel at være i stueplan.

Helpful?
1
2