Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8.6 / 10 Guest Rating

Haus Sandra

Friedrich-Schiller-Straße 10B, Ahlbeck, de

Haus Sandra - main view

About the Property

Sustainable Luxury at Haus Sandra

Prime Location: Situated near Ahlbeck Beach, Ahlbeck pier, and Ahlbeck Railway Museum, Haus Sandra offers convenience and charm.

Modern Amenities: Recently renovated, the apartment features a terrace, garden views, a fully equipped kitchen, and a private bathroom with a walk-in shower, ensuring a comfortable stay for guests.

Outdoor Activities: With hiking trails nearby, guests can immerse themselves in nature and explore the picturesque surroundings of Ahlbeck.

Experience the perfect blend of sustainability and comfort at Haus Sandra. Book now for an unforgettable stay!

Facilities & Amenities

Offsite parking discounted rates available
Parking
Non-smoking rooms
Terrace
Soundproof rooms
Non-smoking throughout
Adult only
Outdoor furniture
Staff adhere to local safety protocols
Guest rooms disinfected between stays

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out10:00 AM

Property Notes

Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Payment before arrival by bank transfer is required. The property will contact you after you book to provide instructions. This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Managed by a private host A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8.6
Excellent10 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the schoon en netjes and frequently praise the nostalgische inrichting.

Categories

Cleanliness8.1
Service9.1
Location9.1
Room Quality8.6
Amenities8.1
Value for Money8.6
Food and Beverage8.6
Overall Experience8.7

Select topics to read reviews

O
Olaf und AnjadeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 20, 2026

"Es war sehr schön und angenehm"

9.0

Es gab kein Frühstück,war uns aber bekannt

Wir waren zufrieden, wir hatten keinen Grund unzufrieden zu sein.Wir haben bewusst diese Unterkunft gewähltE

Helpful?
H
HerbstdeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 14, 2026

"Good"

3.0

Ahlbeck hat uns gut gefallen,die Wohnung ist leider in die Jahre gekommen.Dusche ist sehr Reperatur Bedürftig.Muste mal jemand drüber schauen.

Helpful?
M
Michael GaertnerdeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 26, 2026

"Schöner Kurzurlaub"

10.0

Sehr schöner Aufenthalt und sehr nette Vermieter. Wir kommen gerne wieder.

Helpful?
E
ErsindeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 26, 2026

"Good"

6.0

Das es nicht weit von centrum ist!

Die Einrichtung, alles sehr in die Jahre gekommen!

Helpful?
B
BiancadeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 24, 2026

"Excellent"

8.0
Helpful?
U
UwedeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in May 23, 2026

"Keine fünf Sterneunterkunft aber urgemütlich"

5.0

Sehr nette Vermieter, zentrale Lage. Gute Abstellmöglichkeiten für Auto und Fahrräder.

Helpful?
D
DaviddeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 17, 2026

"Exceptional"

9.0
Helpful?
B
BärbeldeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in May 17, 2026

"Erstaunlich schlecht."

2.0

Die Betten waren warm und mollig.

Diese Ferienwohnung bot ein ganz besonderes Naturerlebnis: Bei Außentemperaturen von angenehmen 4 bis 7 Grad durfte man das authentische Gefühl eines ungeheizten Steinzeithauses genießen. Die Heizung blieb während unseres gesamten viertägigen Aufenthalts außer Betrieb, weil der Techniker offenbar beschlossen hatte, dass nach dem 1. Mai niemand mehr Wärme benötigt. Besonders beeindruckend war, dass unser Gastgeber daran leider nichts ändern konnte, ausser uns für 3 Zimmer einen Mini-Ölradiator zur Verfügung zu stellen. Vermutlich stand auch der arme Mann der übermächtigen Frühlings-Heizungsverordnung hilflos gegenüber. Wer also schon immer wissen wollte, wie sich Camping anfühlt, nur ohne Lagerfeuer und mit höherem Übernachtungspreis, ist hier bestens aufgehoben. Den ganzen Rest ungepflegter Gastlichkeit, angefangen von verrosteten Teelöffeln, über verbeulte, abgeranzte Pfannen, verkalkter Duschkopf und Schwarzschimmel in der Dusche, kann man auf den Bildern bewundern. Aber ehrlich: Wer braucht schon WLAN oder Mikrowelle? Kein Mensch! Deshalb gab es das auch nicht. Erholung pur, für die wir einen prachtvollen Stern vergeben. Ach ja - und noch einmal werden wir diesen Gastgeber nicht mehr mit unserer Anwesenheit behelligen. Seit unserem Aufenthalt dort sind wir auch wieder stolze Besitzer eines elektrischen Heizlüfters. Für den Fall der Fälle ; -)

Helpful?
H
HarrynlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Aug 30, 2025

"Very Good"

7.0

Geen WiFi .geen braadpan. Inrichting nostalgisch. Alles goed schoon en netjes.

Helpful?
U
UdodeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Aug 25, 2025

"Excellent"

8.0
Helpful?
1
2