Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8.3 / 10 Guest Rating

בוילה היפה של יהודית

Neve Midbar Street, Eilat, il

בוילה היפה של יהודית - main view

About the Property

Luxurious Accommodation in Eilat
Convenient Location
Situated near Eilat Botanical Garden, בוילה היפה של יהודית offers free WiFi and private parking. The air-conditioned guest house features a fully equipped kitchenette and outdoor dining area. Guests can relax by the outdoor swimming pool and explore nearby beaches and attractions. Relaxing Outdoor Pool
Whether you're visiting Kisuski Beach or The Pearl Beach, this property is the perfect retreat after a day of exploration. Comfortable Living Spaces
With a dining area and modern amenities like a flat-screen TV, בוילה היפה של יהודית provides a comfortable stay for guests. Book now for a memorable experience in Eilat!

Facilities & Amenities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Free Parking
Air conditioning
Swimming pool
Hot tub/Jacuzzi
Massage services
Spa/wellness center
Private parking

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

The property will only accommodate the number of guests specified in the booking confirmation.This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8.3
Excellent14 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the friendly hosts and frequently praise the great pool location.

Categories

Cleanliness8.0
Service9.5
Location9.0
Room Quality8.0
Amenities7.0
Value for Money7.5
Food and Beverage8.5
Overall Experience9.0

Select topics to read reviews

А
АмбургilIL
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 25, 2026

"Отличное место для индивидуального отдыха"

10.0

Отличное место. Все в 5 минутах езды на машине.Чисто добродушный хозяин . Тихо. Бассеин замечательный. Обезательно приедем еще раз. Очень понравилось

Helpful?
D
DGMaster ilIL
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 25, 2026

"Exceptional"

10.0

Всё было на высшем уровне, чисто и уютно как в номере, так и на террасе с бассейном, тихое место и очень добродушный хозяин, 7 минут от центра на машине, есть бесплатная стоянка

Helpful?
R
RomanilIL
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 3, 2026

"Exceptional"

10.0

מקום מהמם, בעלים מקסמים ונדבים ברמה גבוהה חוויה מדהימה שווה כל שקל.

חיפשנו בנרות משהו שלא מצא חן בעיננו ולא מצאנו הכול היה פשוט מושלם!!!

Helpful?
K
kerenilIL
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jan 19, 2026

"הייתה חופשה מוצלחת, בזכות המקום והאנשים."

10.0

החדר משופץ, נוח, נקי ונעים. בעלי המקום מקסימים, אנשים טובים, שדואגים לסדר ונקיון גם של איזור הבריכה כל הזמן , חשוב להם שהאורחים ייהנו ואף הזמינו לארוחת שישי. הבריכה בגודל מושלם, המים צלולים, באמצע אוגוסט לקבל באילת בריכה כמעט פרטית זה נדיר. ברחבה של החצר יש מקום לעשות מנגל או לבשל במידה ומביאים כיריים חשמליות ( מומלץ). יש במקום אוירה של גסטהאוס בתאילנד (בקטע טוב).

באיזור הבריכה והחצר, המתקנים קצת ישנים , לא יזיק לתת שיפוץ וחידוש, זה עניין של טעם וסגנון , אבל פונקציונלית יש כבר הכל, בלי קשר, תמיד טוב לרענן ולחדש.

Helpful?
י
יאירilIL
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Jan 19, 2026

"אחזור שוב"

10.0

השירות, הניקיון,המקום הבריכה והיחס

הכל היה מעולה

Helpful?
V
VictoriailIL
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Oct 14, 2025

"Excellent"

8.0

Было чисто . Бассейн. Тихо .

Кровать не удобная Ребенок спал на раскладушке . Нет плиты , чтоб приготовить кушать Телевизоры работают от одного пульта , таже и мазганы .

Helpful?
O
oritilIL
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Oct 7, 2025

"Good"

4.0

לא אהבנו,בפרסום הובטח שיהיה מטבח בו נוכל לבשל ארוחותינו,הגענו לחג,מטבח שלא היתה בו כירה אפילו לא קטנה להכנת חביתה,מכונת קפה קנינו בעצמנו כדי שלפחות נוכל לשתות קפה בבוקר,מצעים לא הוחלפו במשך כל שבוע השהייה,כעסו שביקשנו עוד מגבות כי היינו 2 מבוגרים וילד,מיטה נוספת שסופקה לילד כביכול,היתה רעועה עם מזרון ספוג ישן ודק,אחת מאיתנו נאלצה לכן לישון על מזרונים על הרצפה ,מזרונים ברמה של בית כלא,מטונפים ,דקים ,כל החג שהו במקום בני משפחה של בעלי הבית עם כלביהם שלא ממש שמרו על שקט ושעות מנוחה ולמעשה הם היו האורחים העיקריים במקום,אזור החצר ליד הבריכה ללא שום קירוי מפני השמש,שמשיה יחידה שסופקה היתה קטנה והיתה אמורה לספק מענה לעוד משפחה שהתארחה במקום חוץ מכל הנוכחים,חוויה מאכזבת ולא הולמת כלל את הסכום ששילמנו, במהלך השהיה היה מקרה של כטבמ באילת ואפילו מרחב מוגן לא היה ביחידה נאלצנו לצאת עם ילד על הידיים לרחוב ולחפש מקלט,לא נחזור שוב לשם ונמליץ לאחרים להמנע

לא אהבנו את האבזור,הגישה של בעל היחידה ,ההתייחסות,פחות ממינימליסטי

Helpful?
A
AdrianilIL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Sep 10, 2025

"Excellent"

8.0
Helpful?
ר
רוניilIL
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Aug 26, 2025

"היה חופשה שקטה וכפית"

10.0

המקום היה שקט ורגוע אהבנו את זה שהבריכה היא ליד החדר וזה היה מאוד נגיש המארחים היו מדהימים כל מה שהיינו צריכים עזרו לנו ו פינקו שווה לנסוע לשם נחזור לשם בטוח

Helpful?
ק
קרולינה ilIL
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Aug 21, 2025

"חוויה מאכזבת מאוד – הטעיה בפרסום ובשירות"

5.0

אהבנו את הבריכה גדולה החצר, גדולה עם מס רב של מתקנים לשבת ליד הבריכה החדרים שקיבלנו.

כבר בעת ההזמנה ביקשנו לוודא שהמתחם פרטי ורק שלנו, כי אנחנו משפחה דתית וזה היה חשוב לנו לשמור על האווירה דתית, ונאמר לנו במפורש על ידי בעל המקום שכן , בשיחת טלפון כי דרך הצ'ט של הבוקינג לא ענה, לאחר ששוחחנו בטלפון הגיב דרך הצ'ט "דברנו כבר" בפועל, במהלך השהות כל יום שעבר הופתענו לגלות שיש עוד מוזמנים (סה"כ 4 קבוצות) , למרות שהובטח לנו שהמתחם כולו רק עבורנו. לאחר שנכנסה הקבוצה הראשונה שוחחנו עם בעל המקום שהכחיש שאמר לנו שהמתחם רק עבורנו. דיברנו עם האורחים נוספים במקום, וגם להם הובטח אותו הדבר, התמונות בבוקינג מראות חדרים חדשים ומשופצים, אנחנו קיבלנו את היחידות שבאמת מוצגות בבוקינג אבל שאר הנופשים קיבלו חדרים ישנים ושונים ממה שהוצג להם , בנוסף בעל המקום חי שם, ונכנס למתחם הבריכה מדי פעם לבדוק מה קורה ונותן הערות שיש לכלוכים למה משתמשים בג'קוזי (וכוי.. וכוי.. ) ביום האחרון הילדים שלי קמו בבוקר רצו להיכנס לבריכה, ובעל המקום לא נתן לילדים להיכנס לבריכה, בטעננ ששם חומר ניקוי דבר שלא היה לאחר והתעקשות הוא נתן להם להיכנס (זה היה לפני שהיינו אמורים לפנות את החדר במלון 11) כבר ב9 בבוקר שאל מתי אנחנו עוזבים... ההרגשה הכללית היא של חוסר אמינות והטעיה, מה שפגע מאוד בחוויה שלנו.

Helpful?
1
2