Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
7.6 / 10 Guest Rating

Verde Blu Bungalow

Iskele Sk. No:332, Edremit, Balikesir, 10100, Edremit, TR

Verde Blu Bungalow - main view

About the Property

Private Beach and Terrace
Experience the luxury of a private beach and stunning terrace overlooking the beautiful garden at Verde Blu Bungalow.

Complimentary Amenities
Enjoy complimentary wireless internet, beach shuttle service, and a beach bar for a relaxing day by the sea.

Convenient Location
Explore nearby attractions like Kazdağı National Park and Mihli Selalesi. With a range of services like dry cleaning, concierge, and 24-hour front desk, your comfort is our priority.

Don't miss the chance to relax and unwind at Verde Blu Bungalow in Edremit. Book your stay now for a memorable beachside getaway.

Facilities & Amenities

Free breakfast
Front entrance ramp
Free beach shuttle
Firepit
Free beach club on site
Free WiFi
24-hour front desk
Terrace
Garden
Designated smoking area

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

The property has connecting/adjoining rooms, which are subject to availability and can be requested by contacting the property using the number on the booking confirmation. Cashless payment methods are available for all transactions.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

7.6
Very Good16 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the friendly staff and frequently praise the great location.

Categories

Cleanliness5.3
Service8.8
Location9.3
Room Quality6.3
Amenities7.3
Value for Money7.3
Food and Beverage8.8
Overall Experience7.9

Select topics to read reviews

U
Ufuk Murat
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 29, 2025

"Good"

6.0

Çalışanlar kesinlikle iyi niyetli bundan şüphem yok ama kadro eksik. Konum çok iyi ambiyans harika çevre düzenleme mükemmel. Kartpostal gibi bir otel ama bakımsız kalmış. Yerleştiğimiz odada bizden önce kalanlardan kalan yarım tuvalet kağıdı mı dersin Kapının önünde hiç alınmamış çöp pet şişeler mi dersin. Alır atarım elime yapışmaz sonuçta ama 50bin tl vermişim bir hizmet bekliyor insan. 5 gece kaldım en son gün çıkmadan ilk gece odaya söylediğim siparişlerin tabanları duruyordu hala. Ilgi alaka yok. Cafe kısmı 10.00da açılıyor restoran kısmı kalhvaltıyı 09.00da başlatıyor. Tatilde insan güne erken başlamak istiyor ama bu otelde bu maalesef mümkün değil. Hemen yan tarafta aquapark var akşam 18.00e kadar çoluk çocuk çığlıklarıyla geçiyor gününüz. Kafa dinlemek imkansız. Bunlar benim düşüncelerim. Kalacağım otelde mutlaka önceden kalanların yorumlarını okurum. Bunlar eski yorumlarda yazmadığı için yazdım. Yine de kalacak arkadaşlara iyi tatiller dilerim.

Helpful?
M
MESUT
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 16, 2025

"Ailecek iyi bir tatil "

8.0

Genel olarak iyi bir tesis.

Helpful?
H
Hasan
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 8, 2025

"Excellent"

8.0

Sesiz sakin huzurlu bir yer çoluk çocuk ailece gelincek kafa dinlemelik bir yer personel de güzel güleryüzlü çözüm odaklı plaj şemsiyeleri biraz buyuk olsa gölge yapsa şemsiye altında çok iyi olur

Helpful?
A
Aysun
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 7, 2025

"Güzel"

10.0

Herşey çok güzeldi çok memnun kaldık sadece şezlonglardaki minderler çok kirli onun dışında gayet güzeldi yemekleri kahvaltısı harika özellikle çorbaları

Helpful?
S
SAHIN
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 1, 2025

"Sakinlik Sadelik "

10.0

Güzel bir tatil noktası.

Helpful?
K
Kerim
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 15, 2025

"Hijyen eksikliği ve bakımsızlık"

6.0

Tesis tasarım olarak harika planlanmış, plaja konumu, bungalovların ferah yerleşimi hepsi usta işi bir planlamanın göstergesi diğer taraftan alt yapı ve üst yapı aşırı bakımsız, dört gün boyunca bungalovumuzda giderden gelen pis kokuyu çektik, duş ekipmanı o kadar yıpranmış ki duş alırken insan kirlenir miyim diye endişe ediyor, üst yapı olarak bungalovların ciddi tadilata ihtiyacı var, bizim verandamızdaki tahtaların çoğu çürüktü ve bazıları da yerinden oynamıştı, plajdaki iskele de aynı şekilde tadilat istiyor, tahtaları çöktü çökecek gibiydi, dört gün boyunca bir kez bile temizlik yapılmadı, en azından bir kez havluların değiştirilmesini beklerdim, yemek salonunda sinek önleme için bir ekipman yok servislerin üzerinde sinekler cirit atıyor son olarak evcil hayvan dostu izlenimi yaratmak istenmiş buna da saygı duyuyorum ama kapalı yemek salonunda milletin köpeğinin tüylerini yutmaktan hoşnut kalmadığım gibi o kapalı alanda durmadan havalayıp duran köpeklere katlanmak zorunda kaldık, tesis benim gözümde bakımsızlıktan ve hijyenden sınıfta kaldı

Helpful?
P
Pinar
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 13, 2025

"Neşeli Zeytin"

10.0

Tesise adım attığınız andan itibaren güleryüzlü işine hakim resepsiyon görevlileri sizi karşılıyor giriş işlemlerinizi hızlıca halledip bir başka görevli çalışanla sizleri odalarınıza kadar uğurluyorlar.. odalar 4 kişilik konaklama için gayet ideal büyüklükte.. fazlası için suit olanlara bakmak gerekiyor.. zeytin ağaçlarının arasında doğanın içinde ve denizin dibinde gidilecek harika bir mekan.. çalışanların hepsi güler yüzlü ve işine hakim.. yemekleri muhteşem.. denizi tertemiz.. evinizde gibi hissedeceğiniz doğal bir ortam.. biz çok memnun kaldık.. ilk fırsatta yine gideceğiz

Helpful?
S
Sait
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 25, 2024

"Görsel iyi detaylar kötü"

8.0

Artı yönleri: Tesis görsel olarak güzel, sistem işliyor ve personel ilgili saygılı. Plaj Hemen dibinizde. Yemekler diğer yorumlardaki gibi kötü değil aksine bence seçenek az olduğu için yetersiz bulunmuş. Her gün yemekhane mantığıyla tek seçenekli menü çıkıyor ama fazlasıyla mezeyle desteklenmiş. Çocuklar için derin olmayan bir denizi var. Yavaşça derinleşiyor. İskele ve bir kaç loca müşterilere ücretsiz. *Eksi yönleri: kesinlikle büyük bir puan kaybı temizlikten kırmam gerek. Bungolovlar dışarıdan harika görünsede temizlik gerçekten çok kötü. Gece yattığınız yer pis ise o tuvaletler iğrenç ve kırık kapağıyla size yeterliyse gidin. Verdiğim paranın karşılığı sadece mekan ve deniz olmamalı. Ben koruyucu bir kılıfı olan yastıkta uyumak isterim. Havlu sarıp uyumak değil. Dışarıdan gelen müşteriler ve halkın plaja yürüyerek ulaşması da rahatsız edici. Ve vaktinde tatiline gelmiş biri olarak giriş sırasında bekletilmem yorgun olan hepimiz için hoş değildi. Deniz taşlık.diz , bacak yaralanmaları çocuklar için kaçınılmaz ki oğlumun bacakları tatil bittiğinde çiziklerle doluydu. Gündüz dinlenme imkanınız biraz zor. Yan tarafında bulunan Aqua park nedeniyle oldukça gürültülü. Ve havuz ciddi derecede sivri sineğe sebep oluyor. Tekrar gidermiyim? Yaşadıklarımı unutursam evet. (Çalışanlara ve gece gündüz hizmet veren gençlere tekrar teşekkürler )

Helpful?
S
Sait
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 17, 2024

"Excellent"

8.0

Artı yönleri: Tesis görsel olarak güzel, sistem işliyor ve personel ilgili saygılı. Plaj Hemen dibinizde. Yemekler diğer yorumlardaki gibi kötü değil aksine bence seçenek az olduğu için yetersiz bulunmuş. Hergün tek seçenekli menü çıkıyor ama fazlasıyla mezeyle desteklenmiş. Çocuklar için derin olmayan bir denizi var. Yavaşça derinleşiyor. İskele ve bir kaç loca müşterilere ücretsiz. *Eksi yönleri: kesinlikle büyük bir puan kaybı temizlikten kırmam gerek. Bungolovlar dışarıdan harika görünsede temizlik gerçekten çok kötü. Gece yattığınız yer pis ise o tuvaletler iğrenç ve kırık kapağıyla size yeterliyse gidin. Verdiğim paranın karşılığı sadece deniz olmamalı. Ben koruyucu bir kılıfı olan yastıkta uyumak isterim. Havlu sarıp uyumak değil. Dışarıdan gelen müşteriler ve halkın plaja yürüyerek ulaşması da rahatsız edici. Ve vaktinde tatiline gelmiş biri olarak giriş sırasında bekletilmem yorgun olan hepimiz için hoş değildi. Deniz taşlık. Ve diz , bacak yaralanmaları çocuklar için kaçınılmaz. Gündüz dinlenme imkanınız biraz zor. Yan tarafında bulunan Aqua park nedeniyle oldukça gürültülü. Ve havuz ciddi derecede sivri sineğe sebep oluyor. Tekrar gidermiyim? Yaşadıklarımı unutursam evet. (Çalışanlara ve gece gündüz hizmet veren gençlere tekrar teşekkürler )

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 16, 2024

"2024 Ağustos "

8.0

Konum, deniz ve peyzaj olarak çok çok güzel bir otel. Ancak yemekler hakkında okadar emin değilim. Daha profesyonel bir mutfak olsaydı herşey çok daha iyi olabilirdi. Yinede görmeye değer.

Helpful?
1
2