Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
7.2 / 10 Guest Rating

Lemon Ada Butik Otel

Botanikçi Ali Sk. 26, 26, Kusadasi, Aydin, 09400, Kusadasi, TR

Lemon Ada Butik Otel - main view

About the Property

Discover a serene escape at Lemon Ada Butik Otel, where modern comfort meets nature's beauty.

Unwind in Comfort: Our intimate hotel features just 15 well-appointed guestrooms, providing you with a cozy and welcoming atmosphere that feels like home.

Stay Connected: Enjoy complimentary wireless internet access throughout the property, ensuring you can share your experiences or plan your next adventure without missing a beat.

Start Your Day Right: Indulge in our complimentary continental breakfast served daily, allowing you to fuel up with fresh, delicious offerings from 9:00 AM to 11:00 AM before exploring the picturesque surroundings of Kuşadası.

Nestled just moments from Ladies Beach and a short drive from Kusadasi Beach, now is the perfect time to experience the charm of Lemon Ada Butik Otel. Book your getaway today!

Facilities & Amenities

Free breakfast
Free WiFi
24-hour front desk
Garden
Continental breakfast
Designated smoking area
Concierge service
Wheelchair accessible
Free breakfast
Tours/ticket assistance

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

Take in the views from a garden and make use of amenities such as complimentary wireless internet access and concierge services.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

7.2
Very Good34 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the great location and frequently praise the friendly staff.

Categories

Cleanliness4.8
Service8.8
Location8.8
Room Quality6.3
Amenities7.8
Value for Money7.3
Food and Beverage6.8
Overall Experience6.8

Select topics to read reviews

B
BEYZANUR
Verified booking
Standard Room
Stayed in Oct 3, 2025

"Good"

2.0

Gece yarısı gittim. Konaklama kabul edilmesine rağmen kapı duvardı kimse yoktu. Telefonlara bile cevap vermediler. Gece yarısı mağdur oldum

Helpful?
M
Massimiliano
Verified booking
family
Standard Room
Stayed in Sep 8, 2025

"Excellent"

8.0

Hotel in ottima posizione con spazi esterni veramente belli e fruibili. Colazione top Siamo rimasti molto contenti! Magari da rivedere e rinnovare la cura delle finiture della camera ma nel complesso ottimo rapporto qualità prezzo

Helpful?
C
Cansu
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 1, 2025

"Good"

6.0

Öncelikle fiyatı uygun ve merkezde olduğu için bu oteli tercih ettik. Odayı ilk gördüğümde idare eder durumda olduğunu düşündüm. Fakat zaman geçirdikçe fikrim değişti. Yatak ciddi derecede vasattı, sağa sola her döndüğümde her harekette ciddi ses çıkarıyordu. Uyurken çok rahatsız etti. Belli ki bayağı eskimiş. Yerler pisti. Banyonun duş kısmındaki yerleride aynı şekilde. Hava sıcak dolayısıyla camı açıyorsunuz sineklik vs. Bayağı kirli idi. Neyse otelin güzel tarafı bahçesi ve bahçede oturup kendi yiyeceğinizi ve içeceğinizi içmenizi izin veriyor olmaları. Personel güler yüzlü. Kahvaltısı yine idare eder. 104 numaralı odayı tutmayın. Diğerleri fiyat, merkezi konumda olması ve bahçesi için denemeye değer olabilir.

Helpful?
E
Emre
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 24, 2025

"En berbat Otel"

2.0

Girişten başlayalım, girişteki kadın baştan aşağı somurtkandı, odayı tanıtmadı bile. Oda aşırı derecede pis ver kirliydi, müşteri çıktıktan sonra temizlenmeden bir başka müşteriye verilmesi çok enteresan. Yastıkta kan izleri vardı. Bu durumu gözlüklü hanımefendiye bildirmemize rağmen müdahale etmedi. Son gün kahvaltı yaktığı yumurtayı önümüze koydu. Kısacası otel çok pis ve kötü hizmete sahipti. Otelcilik nasıl yapılmazın tanımı gibiydi.

Helpful?
B
Berna
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 21, 2025

"Tekrar tercih etmem"

6.0

Otel konum olarak merkeze yakın bir konumda küçük bir butik otel. Ancak temizliğini beğenmedik. Nevresim ve çarşaflarda kıl tüy ve lekeler vardı, değiştirilmesini rica ettiğimizde değiştirdiler. Ancak hiç o şekilde görmemeyi tercih ederdim. Kahvaltısı idare ederdi. Klimayı açtığınızda kötü bir koku oluyor o sebeple klima açmanızı tavsiye etmem. Otoparkı olduğu için park sorunu yaşamadık.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 18, 2025

"Good"

2.0

Günübirlik durak olarak heyecanla konakladığımız yer hüsran ile sonuçlandı. Öğlen 3 gibi geldiğimiz odada zaman geçirmemek adına hemen geri çıkıp gece 12’ye kadar girmedik. Banyoda duşun içersinde bir sürü böcek var ve odada bulunan eşyaların ne kadar pis olduğunu söylemeye gerek bile yok. Tek sevindirici tarafı çarşafların yatılabilecek durumda olması. Kesinlikle fiyatını hak eden bir yer değil.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 15, 2025

"Ortalama"

4.0

Oda temizliği yok. Mutfağın hijyeni kötü. Temiz bardak istediğimde içinde peynir olan bi bardak geldi, değiştirince yalnızca durulanmış bardak verdi?? Yani odanızda kendi mücadelenizle temizliğinizi yaparsanız, bardağınızı kendiniz yıkarsanız, çöpünüzü biriktirirseniz sorun yok. Ortak balkonu oldukça keyifli. Dışardan yemeğinizi içeceğinizi getirip keyfini çıkarabilirsiniz. Otelde konaklayanlar da rahatsız edici değildi. Otelin işletmesinde yer alan gençler çok tatlı ve yardımsever fakat yaşlılar maalesef hayvanlardan nefret ediyor gibi görünüyor ve huysuz görünüyorlardı.

Helpful?
B
Benjamin
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 8, 2025

"Exceptional"

10.0

Great host and comfortable stay.

Helpful?
O
Oguzhan
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 24, 2025

"Exceptional"

10.0

Konfor harici çok güzel işletme memnun kaldık çok ilgiliydi arkadaşlar teşekkür ederiz.

Helpful?
M
MUSTAFA AYHAN
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 5, 2025

"Temizlik ve Yardım Severlik harika"

10.0

Otelde 1 gece kaldık lokasyon olarak harika bir yerde odamız çok temizdi ve geniş bir odaydı ses ve gürültü yoktu gece sessizdi Özgür bey bizi çok güzel karşıladı güler yüzü ve samimiyeti bizi çok mutlu etti gelecek insanlara oteli kesinlikle öneriyoruz

Helpful?