Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8.2 / 10 Guest Rating

Nr1 På Spåret

Stockholmsvägen 28, Norrköping, se

Nr1 På Spåret - main view

About the Property

Luxurious Spa Bath for Relaxation
Indulge in a soothing spa bath at Nr1 På Spåret to unwind and rejuvenate during your stay.

Modern Amenities and Fully Equipped Kitchen
Enjoy a comfortable stay with a flat-screen TV, air conditioning, and a kitchen equipped with a dishwasher and oven.

Convenient Location and Nearby Attractions
Explore Norrköping's popular landmarks such as Norrköping Train Station and Louis De Geer Concert Hall just a stone's throw away.

To book your stay at this chic and cozy apartment, visit our website today!

Facilities & Amenities

Offsite parking discounted rates available
Parking
Non-smoking rooms
Non-smoking throughout
Free wired internet
Self parking (surcharge)
Offsite parking discounted rates available
Internet access

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8.2
Excellent7 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the convenient location and frequently praise the good amenities.

Categories

Cleanliness7.5
Service8.5
Location9.0
Room Quality8.0
Amenities8.0
Value for Money8.0
Food and Beverage8.0
Overall Experience8.5

Select topics to read reviews

L
LillyseSE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 7, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
M
Maria ElenanlNL
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Apr 4, 2026

"Exceptional"

10.0

Great apartment and the host always nice ❤️

Helpful?
M
MalinfiFI
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Aug 25, 2025

"Excellent"

8.0

Stort och fräscht. Bra läge. Bra med separat sovrum. Trevligt med badkar åt barnen.

Saknade kaffekokare och barnmatstol, förstod på texten att det skulle finnas.

Helpful?
L
LenaseSE
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Aug 11, 2025

"Excellent"

8.0
Helpful?
C
CatrinseSE
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Aug 4, 2025

"Very Good"

7.0
Helpful?
E
EmilyseSE
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jul 28, 2025

"Vi är nöjda med vår vistelse i lägenheten!"

8.0

Det upplevdes fräscht och mysigt. Det fanns luftkonditionering vilket var fantastiskt då Sverige bjöd på hög sommarvärme under dagarna vi var där. De långa gardinerna vid fönstren möjliggjorde inte bara att stänga ute solen utan också för ungdomarna att kunna skärma av sig vid behov. Jag reste som ensam vuxen med tre ungdomar 15-17 år. Bäddsoffan var en ny variant för mig men det var lätt att luska ut ändå hur den skulle fällas upp. Då vi var på Närcon i Linköping uppskattades det att det bara tog lite drygt en halvtimme att köra och att det fanns ledigt boende när hela Linköping var uppbokat. Coop låg bara 300 meter bort och att det är en lägenhet med kylskåp, frys, spis och mikro underlättade sen kvällsmat och frukostintag. Det möjliggjorde också att göra matsäck att ta med. Det enda jag saknade i köket var rivjärn/vitlökspress, men det är ju inget måste.

Det var i huvudsak rent men jag funderar lite på exakt vad städningen innefattar då vi hittade chips under soffan som inte var från oss och kylen och frysen var jag lite osäker på om den var avtorkad samt ugnsplåtarna. Jag uppskattar att ni svarade på frågan om vi behövde städa, vilket inte behövdes, men som boende hade det ändå uppskattats något slags välkomstfolder där det även står med direktiv/vad som förväntas av en vid utcheckning. För mig är det såklart självklart att allt diskas och ställs tillbaka och att man håller undan så gott det går (dock fanns ingen sopborste). Vad gäller lakan så kan det också vara olika hur vissa boenden vill ha det, nu lämnade vi bäddsoffan utfälld då jag resonerade som så att det är lättare för städerskan att ta hand om de smutsiga lakanen och byta till rent om det är utfällt. Vad gäller temperaturen i rummen var det skönt med luftkonditioneringen, de som sov i bäddsoffan hade det svalt - för svalt tyckte en av de. Så jag höjde lite i temperaturen och då blev det ok där ute (fortfarande lite svalt) men i inre rummet vart det för varmt istället för en av ungdomarna (jag tyckte också det var varmt men sov bra utan täcke).

Helpful?
N
NiklasseSE
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Jul 25, 2025

"Very Good"

7.0
Helpful?