Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8.4 / 10 Guest Rating

Dionysos Otel & Restoran & Ada Kahvaltı

Alsancak Sk., Bozcaada, Çanakkale, 17680, Bozcaada, TR

Dionysos Otel & Restoran & Ada Kahvaltı - main view

About the Property

Convenient Amenities: Enjoy complimentary wireless internet access and concierge services during your stay.

Delicious Breakfast: Start your day with a complimentary buffet breakfast served daily.

Prime Location: Just steps away from Bozcaada Museum and Church of Mother Mary, our hotel is the perfect beach getaway for your next vacation.

Immerse yourself in comfort and relaxation at Dionysos Otel & Restoran & Ada Kahvaltı. Book now for an unforgettable stay near the beautiful beaches of Bozcaada.

Facilities & Amenities

Free breakfast
Free WiFi
24-hour front desk
Luggage storage
Concierge service
Wheelchair accessible
ATM/banking
Free breakfast
Safe-deposit box at front desk
Smoke-free property

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

Make use of convenient amenities, which include complimentary wireless internet access and concierge services.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8.4
Excellent6 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the friendly staff and frequently praise the good service.

Categories

Cleanliness7.1
Service9.1
Location8.6
Room Quality8.1
Amenities8.6
Value for Money8.6
Food and Beverage8.6
Overall Experience8.5

Select topics to read reviews

G
Gökçenur
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 30, 2025

"Good"

6.0

Otel işletmesi ve çalışanları güleryüzlü ve iyiydi fakat çok eski bir otel ve her şeyi fazlasıyla eski. Her şey eski olduğu içinde hijyen konusunda ciddi tereddüt ettiriyor

Helpful?
N
Nergis
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 8, 2024

"Daha temiz olmalı "

6.0

Öncelikle konumun çok iyi olduğunu belirtmek isterim ancak meyhaneler sokağında olduğu için çocuklu ailer zorlanabilir gürültü aşçısından. Genel temizliği yeterli bulmadım mobilyalar tozlu ve tuvalet iyi temizlenmemiş durumdaydı. Odaların küçük olması konusunda eleştiri yapmayı doğru bulmuyorum ama lavobo aşırı küçük olduğu için kullanımı çok güç ne yazık ki. Tek gece konaklamada tercih edilebilir.

Helpful?
N
Nese
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jun 20, 2024

"Exceptional"

10.0

Güzel bir gecelik konaklama deneyimiydi bizim için klima biraz problemliydi ama çalışıyordu çok dert etmedik tam meyhaneler sokağında güzel bir lokasyon da işletmeci ve çalışanlar sakın güler yüzlü insanlar butik bir otele göre araç gereçler kullanılabilir iyi durumdaydı temizlik gayet güzeldi kahvaltı yeterliydi biz memnun kaldık teşekkürler

Helpful?
H
Hatice
Verified booking
Standard Room
Stayed in Apr 13, 2024

"Sıcacık bir işletme"

10.0

3 kız arkadaş konakladık. Onlarca butik otel tatilimin içerisinde hiçbir işletme sahibini tanıdığıma hiç bu kadar sevinmemiştim. O kadar güzel bir enerjileri vardı ki. Lokasyon olarak merkezin tam ortasında her yere adım mesafesindesiniz. Bu en önemli avantaj kesinlikle. Kahvaltıları da çok lezzetli ve özenliydi. Tanıdığıma, tanıştığıma çok memnun oldum. Tekrar teşekkür ederim ve yine görüşmek üzere

Helpful?
E
Esra
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 11, 2022

"Harika bir deneyim."

10.0

Reyhan abla ve ekibiyle inanılmaz bir iş çıkarıyor. Abla diyorum çünkü çok sıcak ve samimi insanlar. Kendimizi evimizde gibi hissetmemizi sağladılar. Reçelleri ve pişileri mükemmel. Merkezdeki konumu meyhaneler sokağındaydı bu yüzden akşamları dönüş çok rahattı. Otel ve odamız genel anlamda temiz ve konforluydu. Neye ihtiyacımız olsa çözdüler. Yine gelsem yine bu otelde kalırım. Reyhan abla ve ekibine çok teşekkür ediyorum.

Helpful?
E
Eray
Verified booking
Standard Room
Stayed in Sep 10, 2022

"Good"

4.0

Otelin konumu merkezde fakat tam meyhanelerin olduğu bir sokakta bu yüzden gece boyu ses bizi çok rahatsız etti. Odalar temizdi. Kahvaltıyı ise adada daha önce farklı yerlerde konaklamış biri olarak bir tık yetersiz buldum. Çalışanlar güler yüzlü ve ilgiliydi. Teşekkür ederiz ama bir daha konaklayacağımızı sanmam.

Helpful?