Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
7 / 10 Guest Rating

GuestReady - Happy Home in Santa Cruz

2 Praça Olegário Mariano, Lisbon, pt

GuestReady - Happy Home in Santa Cruz - main view

About the Property

Balcony with a View
Experience Lisbon from a different perspective with a balcony overlooking the vibrant city.

Modern Comforts
Enjoy modern amenities such as free WiFi, fully equipped kitchen, and a washing machine for a convenient stay.

Prime Location
Located just 2.3 km from Rossio, our non-smoking property offers easy access to popular attractions in Lisbon.

Book now for a memorable stay at GuestReady - Happy Home in Santa Cruz.

Facilities & Amenities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Free Parking
Non-smoking rooms
24-hour front desk
Hiking
Lift / Elevator
Cycling
Non-smoking throughout

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Payment before arrival by bank transfer is required. The property will contact you after you book to provide instructions. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

7
Very Good11 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the great location and frequently praise the close to supermarkets.

Categories

Cleanliness4.8
Service8.8
Location9.8
Room Quality5.8
Amenities6.8
Value for Money5.8
Food and Beverage7.8
Overall Experience6.8

Select topics to read reviews

K
KaiqueieIE
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in May 25, 2026

"muy buena lo que falto fue la limpieza"

8.0

estaba bien mucho espacio

la limpieza no estaba nada bien cuando llegamos el senhor aun no había ni empezado a limpiar no esta buen limpio debajo de la cama de la habitación insuite estaba todo sucio en cuestión de limpieza faltal lo demás muy bien

Helpful?
G
G. D. deDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 3, 2026

"Good"

5.0

Metro Nähe war gut

Es ist renovierungsbedürftig, Abwassergeruch war unerträglich, Abwassergeräusche sehr störend

Helpful?
S
SimonaitIT
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Apr 15, 2026

"Very Good"

7.0

La posizione, la grandezza della casa e la tranquillità del quartiere. Ma anche la disponibilità e la reattività dell’host.

La casa era molto sporca e soprattutto nella stanza con il bagno in camera c’era molta puzza di fogna e umidità.

Helpful?
M
Maria FeesES
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Apr 11, 2026

"Excelente . Muy amplio."

9.0

Es un edifificio muy antiguo pero el apartamento está muy bien reformado. Es amplio y tiene todo lo necesario para 4 personas.

Los baños huelen muy mal. Es problema de las duchas. Si le echas agua ya no huele. Cuidado con el balcon q la balaustrada es baja y hay peligro de caida al vacio. Mejor estar sentados.

Helpful?
L
lamichhaneesES
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Apr 10, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
H
HerminebeBE
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Apr 2, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
F
FernandabrBR
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jan 19, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
B
BeaunlNL
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Jan 19, 2026

"prima verblijf als je met vrienden op vakantie gaat maar de locatie is niet top"

7.0

de foto's kwamen over een in het echt er was een prima keuken waar in je kon keuken mooie grote koelkast konden echt veel dingen in

de sleutels lagen verstopt in een kistje dat hing aan een ketting beetje provisioneel er stond ook bij hoe laat wil je ontvangen worden maar er was niemand geen receptie waar je kon inchecken vonden wij raar als je vraagt hoe laat je ontvangen wilt worden ik weet dat het er niet in stond maar een airco was wel heel handig geweest want sommige dagen was het 40 graden dan is een airco wel fijn. er zijn 2 balkons maar je hebt maar voor een toegang

Helpful?
A
AliciaesES
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Jan 10, 2026

"Excellent"

8.0

Muy buena ubicación y totalmente equipado el apartamento. Instrucciones para el check in perfectas y muy buena comunicación para resolver dudas al momento.

Uno de los baños olía un poco a tubería

Helpful?
M
MIGUEL ANGELesES
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Dec 9, 2025

"Olor a cloaca del baño que está dentro de una de las habitaciones"

3.0

La ubicación. Había varios supermercados cerca.

Desde las 10 de la mañana intentando gestionar la entrada temprana al alojamiento y solo obtuve disculpas y que lo gestionarían: La entrada oficial era a las 15 horas y a las 14:30 horas seguí las instrucciones iniciales recibidas al reservar y cogí las llaves para entrar al apartamento. La habitación que tiene el baño dentro no se puede utilizar; el olor a cloaca que sale de ese baño se expande por toda la habitación (será un problema de cañerías o no se qué, pero es insoportable). Ni que decir tiene que tampoco era recomendable usar ese baño si no se quería devolver la comida o cena antes ingerida. Esa misma habitación (también adjunto foto) tiene el cable de la antena de TV cortado. Adjunto una foto del edredón que estaba bajo el sofá cama del salón; los cercos que aparecen en él son como poco sospechosos y de poca higiene. La descripción del apartamento dice que tiene calefacción; en una de las fotos que adjunto se vé el calefactor (uno) que hacía de calefacción, el cual si tenías encendido algún fuego de la cocina hacía que saltaran los plomos y te quedaras sin luz. El extractor de la campana de la cocina está colgando como se ve en la foto. No hay ni una triste escoba. En definitiva, un apartamento así por 100 euros la noche es carísimo y sobre todo poco saludable. No repetiría jamás!!!!

Helpful?
1
2