Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
4.6 / 10 Guest Rating

Grand 4 persons Family Room 3 with free parking

Stokbrogade 7 2. Room 3, Hjørring, dk

Grand 4 persons Family Room 3 with free parking - main view

About the Property

Grand 4 Persons Family Room With Free Parking is the perfect accommodation near Rubjerg Knude Lighthouse. Explore notable attractions with ease while enjoying the comfort of this non-smoking property.

Spacious Accommodation: With 2 bedrooms and a fully equipped kitchen, unwind in style with modern amenities such as a dishwasher and oven.

Convenient Location: Visit Voergaard Castle and Jens Bangs Stenhus easily, located within a short distance from the holiday home.

Free Parking & WiFi: Enjoy complimentary parking and stay connected with free WiFi during your stay.

Book now to experience a delightful stay at Grand 4 Persons Family Room.

Facilities & Amenities

Offsite parking discounted rates available
Parking
Non-smoking throughout
Guest rooms disinfected between stays
Cleaning standards that are effective against Coronavirus
Free wired internet
Self parking (surcharge)
Offsite parking discounted rates available
Internet access

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

4.6
Good12 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the decent location and frequently praise the standard service for budget tier.

Categories

Cleanliness4.0
Service5.5
Location5.0
Room Quality3.5
Amenities4.5
Value for Money4.4
Food and Beverage5.0
Overall Experience5.0

Select topics to read reviews

K
KristiandkDK
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 16, 2026

"Fint til en enkel overnatning men heller ikke mere end det"

4.0

Værelset var ganske fint

Der stod gammel mad på komfuret og i køleskabet og det stank virkelig dårligt

Helpful?
F
FannyfiFI
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 4, 2026

"Inte bra"

3.0

Det låg bra till i stan.

Det var inte städat i allmänna utrymmen då jag kom, tex diskmaskin och wc. Vattnet i duschen var kallt i en vecka tills jag fick svar av hyresvärden som sa att det inte var några problem. Det var lyhört i hela huset. Trapp uppgången såg förfärlig ut. Sopsäckar med smutsig tvätt, söndriga väggar, söndrig trappa osv. Mina sista dagar öppnade hyresvärden upp mellan två lägenheter och arbetare gick sent på natten fram och tillbaka, ingen respekt visades. De lämnade även smuts och liknande helt fritt i lägenheten. Det tog en vecka att få svar av uthyraren.

Helpful?
B
Baukje Lucia Ezzeldin RyangbGB
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jan 20, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
G
GruiaroRO
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Dec 25, 2025

"Exceptional"

9.0
Helpful?
J
Jan Kofoed Nielsen dkDK
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Aug 16, 2025

"Good"

6.0

Beliggenhed på 2. sal med dårlige trapper. Meget lavt meget tryk/ mængde i vanhanerne. Dørhængsel var ved at falde af.

Helpful?
O
Om NarayandeDE
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Aug 6, 2025

"Good"

5.0

Es ein 5 Raum-WG, mit einem sehr kleinen Toilette und noch kleinem Dusche daneben... Aus der Dusche kam sehr langsame Wasser . Überfall lief Wasser sehr sehr langsam und wenig.Die Matratzen waren dreckig mit gelben Flecken.Kissen und Decke sind sehr dünn und Fusseln, alles ohne Bezüge.Man muss extra 35€ für pro Bezug zahlen.Eingang und Treppen sind schrecklich.Es wird auch 500 Krone Kaution für so ein Bruchbude verlangt.

Helpful?
M
MariannedkDK
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jul 24, 2025

"Good"

5.0
Helpful?
V
VladimírczCZ
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jul 14, 2025

"Good"

5.0
Helpful?
S
SteinarnoNO
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jul 11, 2025

"Good"

2.0

Knapt nok ingenting... Men plasseringen i forhold til sentrum var grei.

At det var umulig å komme i kontakt med utleier. Brukte VELDIG mye tid på dette. Det var bare soverom en kunne være alene på, resten måtte en dele med flere andre (kjøkken,bad, oppholdsrom) I tillegg til leie for soverom,måtte en også betale for sengetøy og håndklær (250 dk) pr person,og ved avreise måtte en ta av sengetøy og legge sammen med håndklær på gulvet. Måtte også rydde ut søppel og legge det i Container i bakgården. I tillegg måtte en legge fra seg alle opplysninger om bankkort,i tilfelle at noe var blitt skadet eller ødelagt under oppholdet,slik at de kunne trekke fra et beløp tilsvarende kostnader. Jeg reagerte sterkt på dette med bank kortet,gi fra seg alle opplysninger,trodde ikke det skulle være lov til å forlange? Det var dette jeg brukte mest tid på,å prøve å få kontakt med ansvarlige og høre hva en skulle gjøre. Vi var tre personer som overnattet en natt,og det ble dyrere enn hotell,i og med at leie for sengetøy ble dyrere enn leie for rommet. En måtte i tillegg ordne med frokost selv. Alt i alt,en svært dårlig opplevelse, dessverre..

Helpful?
N
NenadrsRS
Verified booking
with friends
Standard Room
Stayed in Jul 7, 2025

"Bad"

1.0

the building is old and ugly. there is too much noise in the building and it is dirty. I received a password and could not enter the room. the building does not have its own parking lot. I had to pay a deposit in case I use bed linen or towels, the deposit was not returned even though I did not use anything and I received a confirmation from them that everything is ok.

unpleasant and unprofessional. no cooperation with them. I AM SURPRISED AND SHOCKED

Helpful?
1
2