Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8.1 / 10 Guest Rating

null Haus Oland Whg 2 Südstrandkoje

Am Flugplatz 13, Wyk auf Föhr, de

null Haus Oland Whg 2 Südstrandkoje - main view

About the Property

Featuring a pool with a view and garden views, null Haus Oland Whg 2 Südstrandkoje is located in Wyk auf Föhr. This property offers access to a balcony and free private parking.

Indoor Pool and Sauna
Enjoy a refreshing dip in the indoor pool and relax in the sauna during your stay at this apartment.

Modern Amenities
From free WiFi to a fully equipped kitchen and a washing machine, this apartment offers all the modern amenities you need for a comfortable stay.

Prime Location
Located near Wyk auf Fohr Beach, Ferry docks, and Speedboat harbour, this apartment is centrally situated for exploring the area.

Book now to experience a relaxing and convenient stay at null Haus Oland Whg 2 Südstrandkoje.

Facilities & Amenities

Free wired internet
Access to nearby indoor pool
Self parking (surcharge)
Offsite parking discounted rates available
Internet access
Swimming nearby
Beach toys
Offsite parking discounted rates available
Parking
Non-smoking rooms

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out10:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Please inform of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8.1
Excellent2 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the apartment clean and nicely furnished and frequently praise the friendly service/staff.

Categories

Cleanliness9.5
Service9.2
Location8.0
Room Quality7.0
Amenities8.0
Value for Money6.8
Food and Beverage9.3
Overall Experience7.0

Select topics to read reviews

S
SabinedeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Mar 25, 2026

"Bei der Beschreibung fehlte das, was wichtig ist. Beim nächsten Mal woanders."

6.0

Wohnung war sauber und richtig schön. Dame im Service nett. Man ist nah am Strand. Frische Blümchen und Wein bei der Ankunft. Hygge-Wohnung mit vielen Details, also ansprechend eingerichtet, nicht kitschig.

Der erste Schrecken kam bei der Ankunft. DIe Wohnung ist in einem dieser wirklich hässlichen Hochhäuser am Flughafen. Andere Anbieter machen das in ihrem Angebot deutlich. Ich habe das gegoogelt. Sie ist im EG, Blick nach hinten auf Parkplätze und die vordere Häuserreihe, kein Meerblick. Bilder lassen sich leider, trotz gleichem Format, nicht laden. Dann haben wir Bademäntel, -schlappen, Handtücher eingepackt, denn die Wohnung ist mit Schwimmbad avisiert. Das ist aber im Nachbarhochhaus. Steht nirgends. Im März tut man sich das nicht an. Einen Koffer umsonst mitgeschleppt. Der Fahrradkeller war rappelvoll und ist für E-Bikes sowieso nicht verwendbar. Die Schiene ist zu schmal, die Treppe viel zu steil für die schweren Räder. Wir mussten also ein kleines Vermögen auf die Straße stellen. Und gerade das hatte ich vorher abgefragt, weil es mir wichtig war. Natürlich, es gab ja einen Abstellraum! Als wir die Koffer auspacken wollten, suchten wir nach Möglichkeiten, unsere Sachen unterzubringen. Es gibt nur in der Diele einen Schiebeschrank - links mit Putzgerätschaften, rechts mit Bügeln. Untendrin Polster für den Balkon, obendrin voll mit Handtüchern. In der Kommode im Schlafzimmer in den Schubladen Ersatzbetten, -kissen, Deckchen. Im Hauptraum auch jedes Fach voll. Wohin mit den eigenen Sachen? Wir haben umgeräumt und am Ende wieder zurückgeräumt. Es muss doch Platz für die Kleidung geben! Das Bett hat eine Breite von nur 1,40 m - steht nirgends. Wir haben uns sehr schwer getan auf dieser minimalen Fläche, Das muss beschrieben sein. Der Fernseher - 52 x 30 cm, unmöglich! Dann zahlt man fast 130 Euro Endreinigung für 40 qm, bekommt zwei Tage vor der Abreise eine Mail, dass man den Müll entsorgen und sogar die Betten abziehen muss. Nicht kostenlos stornierbar kommt dazu und überhaupt viel zu viele Mails und alle doppelt.

Helpful?
V
VolenausUS
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Aug 16, 2025

"Excellent"

8.0
Helpful?