Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
7.8 / 10 Guest Rating

"City Chic Apartment" im Gassen Geflüster

Heimbacher Gasse 12, Schwäbisch Hall, de

"City Chic Apartment" im Gassen Geflüster - main view

About the Property

Central Location
Modern Amenities
Family-Friendly Dining

Book now to experience the perfect blend of comfort and convenience at "City Chic Apartment" im Gassen Geflüster in Schwäbisch Hall.

Facilities & Amenities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Non-smoking rooms
Restaurant
Heating
Family rooms
Pets allowed
Laundry
Express check-in/check-out

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Managed by a private host A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

7.8
Very Good24 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the great location and frequently praise the good value for money.

Categories

Cleanliness6.1
Service6.5
Location10.0
Room Quality7.0
Amenities6.1
Value for Money9.0
Food and Beverage9.1
Overall Experience8.6

Select topics to read reviews

B
BeatedeDE
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 16, 2026

"Günstige Absteige welche renovierungsbedarf aufweist!"

5.0

Unkompliziert und gute Lage

Rollo im Schlafzimmer defekt dadurch konnte es nicht abgedunkelt werden und ein erholsamer Schlaf war nicht möglich. Die Toilette hat extrem unangenehm gestunken. Die Kaffemaschine war defekt

Helpful?
H
HerbertdeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 14, 2026

"Excellent"

8.0

Die Wohnung ist nett und war sauber. Leider schwer zu finden in der Gasse und mit Rädern schwer zugänglich.

Helpful?
A
AndoráshuHU
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 13, 2026

"Excellent"

8.0
Helpful?
W
WOLFGANGdeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 11, 2026

"Excellent"

8.0

Die Beschreibung, wie man an den Schlüssel kommt, war überaus hilfreich! Die Lage ist spitze, man ist gleich mitten in der Stadt. Trotzdem ist die Wohnung sehr ruhig.

Wir waren mit E-Bikes unterwegs, das Abstellen der Räder gestaltete sich sehr schwierig.

Helpful?
M
MaIrMenlNL
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 1, 2026

"Jammer dat omschrijving van apparatuur niet klopt met werkelijkheid."

6.0

- Grote van het appartement. - Ligging

- Geen wasmachine (wel aangegeven) - Geen droger (wel aangegeven) - Vaatwasser defect - Slechts 2 badhanddoeken (na aanvraag nog 2 voor totaal 7 dagen) - Achterstallig onderhoud zoals loszittende kraan in keuken, moeilijk werkend WC slot - Bestek niet compleet voor 4 personen Op zich geen ramp maar je selecteert op wat staat aangegeven.

Helpful?
E
EddienlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in May 19, 2026

"Voor een nacht goed"

7.0

Midden in het oud centrum

Internet werkt niet goed

Helpful?
H
HaralddeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 14, 2026

"Excellent"

8.0

Die Wohnung liegt sehr zentral, Alles sauber. Die Wohnung großzügig.

Helpful?
M
mathieunlNL
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in May 11, 2026

"Very Good"

7.0
Helpful?
H
HelmadeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 9, 2026

"Good"

3.0

Zentrale Lage, man ist schnell zu Fuß in der schönen Altstadt, Cafés und Restaurants in der Nähe, auch ein Bäcker, eine Lebensmittelgeschäft undcrelativ ruhig

Die Wohnung war nur mäßig sauber, Eingang und Treppenhaus laden nicht wirklich ein. Nur ein Duschtuch pro Gast, sonst keine Handtücher. Zerknitterte Bettwäsche. Spinnweben,Toilette und Küchenabflluss nicht gut geputzt. Das WLAN hat nicht funktioniert.

Helpful?
A
AntondeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in May 6, 2026

"Exceptional"

10.0

Die Lage der Wohnung war klasse! Nach ca 200m über die Brücke. Dann ist man schon mitten im Geschehen. Das Auto hatten wir vorm Bäcker geparkt. Der hatte 3 Tage geschlossen. Tolle Lokale. Schöne Geschäfte. Die Gemäldeausstellung in der Kirche. Einfach toll!

Da gibt es nichts zum jammern!

Helpful?