About the Property
Tranquil Garden Setting
Cozy Accommodation
Outdoor Recreational Facilities
To make reservations and experience a serene getaway in Rasquert, book your stay at Slapen aan het Wad now.
5 Zijlweg, Rasquert, nl












Tranquil Garden Setting
Cozy Accommodation
Outdoor Recreational Facilities
To make reservations and experience a serene getaway in Rasquert, book your stay at Slapen aan het Wad now.
We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.
Guests highly rate the great location and frequently praise the good service.
NLLokatie en ontvangst
Niks
DE
NLDe locatie
De ruimte is te klein, grotendeels omgeven door glas, geen enkele privacy, de andere stacaravans staan vlak naast je. De hut is van licht goedkoop materiaal. De stoelen komen van de bazaar en zitten waardeloos, de badruimte is piepklein, donker en zonder wastafel. Hoe is het daar als de temperatuur boven 20 graden komt? Het geheel is gericht op goedkoop en het voorkomen van schoonmaakkosten. Echt een belediging aan de gasten. Maak daar gewoon een paar degelijke (houten), grotere en gezellige hutten met veranda, goed meubilair, goede badkamer en geef privacy door beschutting. Noorpolderzijl is een bijzondere plek, De Groningers kunnen echt beter bouwen, meer trots op de Groningse cultuur graag! Maak er wat van!! De vervolgens hogere overnachtingskosten zullen de gasten er graag voor over hebben
NLHeerlijk plekje, zoveel rust, mooie natuur, alles op loopafstand, huisje is netjes, van alle gemakken voorzien. Als je een paar dagen tot compete rust wilt komen, is dit dé plek daarvoor, geweldig! 🩷
NLHele leuke locatie, natuur, landschaps kunst, mini haven , Wad en cafe! Heel stil, leuke hutjes, voldoende comfort.
Dat wordt toch niet gepubliceerd door jullie, dus heeft weinig zin.
NLDe rust en eenvoud
Geen op aanmerkingen
BERust, goede prijs/kwaliteit, makkelijk dn snel contact met de host
Bij verblijf in de winter zeker ruim van tevoren de verwarming aanzetten. Daar het systeem een dag en een nacht zeker nodig heeft om een aangename temperatuur te genereren. Wij kwame laat aan in hartje winter en binnen was het heel erg koud en niet meteen warm te krijgen. De omgeving is mooi, maar niet ideaal voor mensen met een hond omwille van verboden toegang in het waddengebied en daarnaast de dijkwegen die behoren tot privégebruik en het dus niet toegestaand is om deze te betreden. Voor een leuke wandeling met hond is de locatie dus niet geschikt.
NLLocatie was top
Eigen bed en linnen meenemen
NL
NL