Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
4 / 10 Guest Rating

Club Afrodit Tatil Köyü

Avcılar Altı Club Afrodit Tatil Köyü Kazdaglari, Altınoluk, tr

Club Afrodit Tatil Köyü - main view

About the Property

Luxurious Amenities and Activities

Club Afrodit Tatil Köyü boasts a private blue flag beach, outdoor pool, water-slides, fitness centre, and more. Guests can enjoy a range of activities surrounded by olive trees.

Comfortable Accommodations

Each room at Club Afrodit Tatil Köyü features modern amenities such as satellite TV, minibar, and free WiFi. The private bathrooms come equipped with complimentary toiletries.

Farm-to-Table Dining Experience

Indulge in a culinary journey at the on-site restaurant offering à la carte and buffet options. Savor organic dishes made from the property's garden produce and olive oil.

Book your stay at Club Afrodit Tatil Köyü for a memorable seaside retreat with unparalleled luxury and comfort.

Facilities & Amenities

Offsite parking discounted rates available
Clubhouse
Fitness facilities (surcharge)
Parking
Non-smoking rooms
Air conditioning
Swimming pool
Restaurant
Room service
Terrace

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out12:00 PM

Property Notes

Please note that early check-in and late check-out is available depending on availability. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

4
Good5 verified reviews

Categories

Cleanliness9.6
Location9.8
Service9.2
Facilities9.0
Value for money8.9
Comfort9.5

Select topics to read reviews

Ç
Çetin
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jun 22, 2024

"Çok kötü"

4.0

Temizlik berbat odalar pis çok kötü. konfor çok kötü .gece yarısı çıglıklarla uyandık.eglenenler havuza atlayıp bağırışıyorlar.bahçelerde gün boyu konaklayan genćler var mesken tutmuşlar odaların önündeki yeşillik bölgeleri ailece balkona çıkamıyorsunuz. odalara su dahi vermiyorlar.birdaha asla gitmem ve kimseye önermem.tabi güzel olan yönlerde var yemekler çok iyi kahvaltı güzel.

Helpful?
C
Cemil
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 6, 2017

"Müşteri memnuniyeti anlamında cok yetersiz"

2.0

Aslında sıfır vermek isterdim ama maalesef ki sıfır seçeneği yok. Ben ömrümde hayatımda böyle rezil bir yer görmedim. Hotels.com üzerinden araştırma yaptım ve resimlere bakarak tatil rezervasyonu yapacaktım. Fakat onaylamadan önce telefonla oteli aradım bir kaç defa ve detayları iyice öğrenmek istedim. Bana 4yetişkin ve 3 cocuk icin apart daire vereceklerini ve bunun icinde kahvaltı ve akşam yemeği dahil denildi. Ertesi günü tekrar aradığımda başka bir çalışan aynısını söyleyince dedim demek ki söylenilen doğru ve rezervasyonu internet üzerinden onayladım. 5 gece icin 2000 tl para ödedim. Mayıs ayından rezervasyon tarihine kadar ara ara irtibata geçtim otelle. Neyse ki tatil günü geldi ve biz otele gittik. Check in yaptırdık be bir bayan çalışan bizi apart daireye götürdü fakat kendisi bize iceriye girmeden burası sizin diyip kahvaltı ve akşam yemeği saatini söyleyip gitti. Daireye girer girmez resmen şok geçirdik. Rutubet kokusu ve eski eşyalarının kokusu mahvetti bizi. Daireyi gezdikçe şok üstüne şok yaşadık. Dolaplar dökülüyor koltuklar pislik icinde. Banyo banyo denilecek durumda değil. Hijyen sıfır. Neyse cıktık ve resepsiyona gittik be başka oda istediğimizi belirttik bakmamız lazım falan dediler sonra ortaya birden bizim rezervasyonumuzda kahvaltı be akşam yemeği olmadığı söylenildi. Hakan mıdır nedir. Ben böyle bir insan görmedim. Ben müşteriyim ve resmen orda beni yalancı duruma düşürmeye çalıştı ve söylediğim herşeyin üstüne çıkmaya çalıştı. Nerde müşteri memnuniye

Helpful?
B
Bora
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 29, 2017

"Yeşillikler içinde kahvaltı."

8.0

Kahvaltı çok iyi, süit odalar çok geniş. Bahçe çok güzel, akşam yemekleri iyi,personel güleryüzlü.

Helpful?
N
nurdan
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 10, 2017

"Good"

4.0

Müşteri yorumlarına ve otelin genel görünümüne göre şeçim yaptım ve hayal kırıklığına uğradım.Eski sovyet cumhuriyetleri oteli gibi .Duş başlığı kırık,banyo gideri tıkalı.Hizmet sıfır ve fiyat çok pahalı.Kimseye tavsiye etmem.

Helpful?
F
ferdane ozlem
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jun 30, 2017

"Hiç kimseye tavsiye etmiyorum"

2.0

Servis cok kotu, restaurant berbat, heryerde arilar var; kesinlikle personel çözüm uretmiyor ve onerilerileride reddediyor, yemekler çok kötü, odalar cok eski, yataklarda yatak koruyucu yok mobilyalar cok eski;

Helpful?