Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
4.4 / 10 Guest Rating

Grand Bella Palace

Çankirikapi Sk. No:76, Ankara, Ankara, 06030, Ankara, TR

Grand Bella Palace - main view

About the Property

Individually Decorated Guestrooms
Make yourself at home in one of the 45 uniquely styled guestrooms at Grand Bella Palace. Each room is thoughtfully decorated to provide a comfortable and memorable stay.

Convenient Location
Located in Ankara (Ulus), our hotel is just a short drive away from popular attractions like Anitkabir and Tunali Hilmi Caddesi. Explore the city with ease and make the most of your visit to Ankara.

Complimentary Amenities
Enjoy complimentary wireless internet access during your stay to stay connected with your loved ones or colleagues. Additionally, take advantage of our free onsite self-parking, providing you with a hassle-free experience from the moment you arrive.

Plan your stay at Grand Bella Palace in Ankara today and immerse yourself in comfort and convenience.

Facilities & Amenities

Free WiFi
24-hour front desk
Wheelchair accessible
Free self parking
Housekeeping on request
Accessible shuttle
No accessible shuttle

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

4.4
Good24 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the helpful staff and frequently praise the large tv and amenities.

Categories

Cleanliness2.4
Service5.3
Location5.3
Room Quality3.4
Amenities5.3
Value for Money4.3
Food and Beverage4.3
Overall Experience4.8

Select topics to read reviews

G
GÖKHAN
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 5, 2025

"Good"

2.0

Naftalin kokuyor. Sivrisinek var. Klima su akitiyor

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 30, 2025

"Fena değil"

6.0

Mülakat için ailemle birlikte geldik tarafsız bir şekilde olumlu olumsuz özelliklerini yazacağım -OLUMLU- *Gerçekten otel temiz. Odaları, girişi temizdi. *Daha önce birçok otelde kaldım ilk defa odaya su bırakan bir otel gördüm girer girmez kalbimi fethetmişlerdi *bir dolaptan evet boru geçiyor ama ek komidin- geniş dolap koymuşlar eşyalarınızı rahatlıkla yerleştirebilirsiniz. *konumu merkezi. Hemen önünde taksi durağı, çok yakınında otobüs durağı var. * Otelin otoparkı yok ama üst ara sokağında otopark a bıraktık biz arabayı gecelik 150 tl idi sadece ve güvenilirdi *Ses konusunda hiç sıkıntı yaşamadım. Yorumlarda pavyonlara çok yakın sesten uyuyamadık yazanları görünce çok korkmuştum ama hiç ses sıkıntısı yaşamadım. * 2 yaşında bebeğimle gittim ve televizyonun kocaman olması+ internete bağlı ve netflix gibi uygulamalara ücretsiz giriş yapabilmemiz çok iyi oldu *Resepsiyondakiler sıcakkanlıydı. -OLUMSUZ- *Çevrede gerçekten çok pavyon var sokaklar hava karardıktan sonra güven vermiyor *Klima berbattı sabaha kadar yatamadım. Sabah erkenden kalkacağım diye resepsiyona haber veremedim ama gerçekten oda çok sıcaktı *Oda şehre bakan tarafa değil arka tarafa bakan yöndeydi ve pencere asansör boşluğuna bakıyordu o yüzden çok bunaltıcı gelmişti bana ama 1 gece kalacağım için ve sadece uyumak için kullanacağım için sorun yapmadım onu. ---Genel olarak memnun kaldım klima olayı olmasa otele gönül rahatlığıyla 5 verirdim ama mülakat olduğu gün sabaha kadar uyuyamadığım için 3 puan verdim

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 30, 2025

"Good"

2.0

Bulunduğu konum itibari ile aile ile kalmaya pek uygun değil. Temizlik iyi değil.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 30, 2025

"Temizlik(!) pis kokusu"

2.0

Resmen yatakta yatarken siga kokusu üstüme sindi .Aşırı kötü kokuyordu nevresimler.Çarşaf çok küçüktü ve sürekli toplanıyordu.Yastıklar ve yatak leş gibi pisti bir sürü leke vardı yastık falan pörsümüştü.Banyo hele leş gibiydi.

Helpful?
-
-Bedirhan
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 21, 2025

"Exceptional"

10.0

Otel çalışanları her konuda çok yardımcı oldular oda havlular ve tuvalet banyo son derece temizdi aşırı memnun kaldık ama otelin konumu itibarı ile yakınlarında çok pavyon var kız arkadaşıyla gelicek olanlar geç saatlerde dikkat etsinler

Helpful?
S
Solange
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jun 29, 2025

"Exceptional"

10.0

Goo

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jun 26, 2025

"Sakın tercih etmeyin "

4.0

Tüm oda sigara dumanına boğulmuştu. Sebebini anlamadık önce sonrasında klima açınca gördüm ki klimadan geliyor o koku ama beter ötesi bir şey herşeyin üstüne sinmiş sigara kokusu ve duman nefes alamadık doğru düzgün .Yataklar havlular çarşaflar sarı sarı lekeler doluydu. Ama bu daha hiçbir şey. Küçücük bir penceresi var hava almak için ve ana caddeye bakıyor. Camı açarsanız uyumak imkansız sesten ötürü. Camı kapattık klimayı kapattık sıcaktan geberdik 2 saat zor uyuduk. Allah düşmanıma yaşatmasın böyle bir gece diyorum.lütfen tercih etmeyin.bu arada perdeler tam kapanmıyor giyinirken ışıkları kapatmak zorundasınız dışarıdan görmesinler diye.

Helpful?
V
Verified traveler
Verified booking
Standard Room
Stayed in May 7, 2025

"Travma sebebi OTEL"

2.0

Sabaha kadar otelin yanındaki pavyondan gelen ankara havası sesinden ve kavgalardan dolayı uyuyamadık.Odada kötü bir koku vardı sinmiş sigara kokusu vardı aşırı havasızdı banyoda boya kokusu vardı fayans araları galiba kilidini kapatmak adına griye boyanmıştı lavabo hiç temiz değildi kıl vs vardı temizlenmemiş Klozet yeri o kadar dardıki öne eğildiğimizde kafamız lavobonun içine giriyordu. Sadece resepsiyondan ve çalışandan memnun kaldık. Ortam hiç güven vermedi Otorparkı zaten yok yönlerdirdikleri yerde araba sabah yok olacakmış gibiydi gidip 400 tl verip özel otoparka koydum. Başımıza bir şey gelecek diye korkarak hayatımızın en kötü gecesini geçirdik

Helpful?
M
metin
Verified booking
Standard Room
Stayed in Apr 28, 2025

"Good"

2.0

Bulunduğu konum epey kötü. Ben fotoğraflara aldanıp gittim vaat ettiği hiç bir şeyi karşılamıyor.Aynı fiyata çok çok iyi yerlerde kaldım.

Helpful?
A
Ali
Verified booking
Standard Room
Stayed in Feb 25, 2025

"Rezalet. Bir yer "

2.0

Bizzat deneyimlemiş biri olarak söylüyorum ki beraber bir yer iyi olan tek bir yönü yok üstelik iki gecelik ücret ödeyip bir gece kalıp ayrılmak zorunda kaldım ve bana bir günlük ücretimi ödeyeceğiz siz bize iban atın diyip kandırdılar bir tl nin üzerine yatacak kadar düşük seviyede bir kuruluş tercih edilmemesi gerekn bir yer

Helpful?