Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
6 / 10 Guest Rating

Holiday house Mauro

Škitača 52, Šajini, hr

Holiday house Mauro - main view

About the Property

Private Pool and Terrace: Enjoy a luxurious stay in this holiday house with a private pool and terrace offering stunning views.

Fully Equipped Home: This spacious 3-bedroom home comes with modern amenities including a flat-screen TV, fully equipped kitchen, and dining area for a comfortable stay.

Outdoor Entertainment: Make the most of the warm weather with barbecue facilities, outdoor dining area, and garden space for relaxation.

Experience a relaxing getaway at Holiday house Mauro with a private pool, modern amenities, and outdoor entertainment options. Book now for an unforgettable stay!

Facilities & Amenities

Free wired internet
Playground on site
Self parking (surcharge)
Beach umbrellas
Pool sun loungers
Offsite parking discounted rates available
Internet access
Exercise/lap pool
Japanese garden
Swimming nearby

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out10:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

6
Good1 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the spacious accommodations and frequently praise the beautiful surroundings.

Categories

Cleanliness4.8
Service7.3
Location5.8
Room Quality6.8
Amenities6.8
Value for Money5.8
Food and Beverage4.8
Overall Experience5.8

Select topics to read reviews

K
KimberlynlNL
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Aug 24, 2025

"Prachtig verblijf met bijsmaak."

6.0

Bij aankomst was het een vriendelijk ontvangst van de mensen die naast de accommodatie wonen. Beste taal om te spreken is Duits, netjes rondleiding met borreltje en gebakken cake. Paspoorten laten zien, borg betalen en vakantie vieren. Ruime slaapkamers, ruime kledingkasten, erg netjes, airco + dikke muren die alles goed koel houdt, wasmachine met buiten een waslijn was erg fijn, vaatwasser ook erg fijn met zoveel mensen. Veel kookgerij en mogelijkheden om lekker te kunnen koken. Een SmartTV met alles erop en eraan. Badkamers ook ruim met aanwezigheid van handdoeken en douchegel. Genoeg kastenruimte om je spullen in op te bergen. De BBQ buiten werkt naar behoren en er zitten kookgerei bij. Verlichting van het zwembad gaat ‘s avonds even aan, dat brengt een mooie sfeer met zich mee. Al met al is het huis echt prachtig. Bij vragen kwamen de buren, ouders van de verhuurder, er snel aan om je te helpen.

Alles wat je op de foto’s ziet kun je gebruik van maken en ziet er netjes uit. Maar let op. - Zwembad mag je alleen in lopen of baantjes zwemmen, kinderen van 5+ en volwassenen mogen niet ravotten of ‘bommetje’ maken of met een plastic bal spelen. - Het liefste geen speelgoed in het zwembad, want de tegeltjes laten los. - Wespen in overvloed, zelf kun je van alles proberen om ze weg te houden maar dat lukt niet. Eten buiten is daardoor bijna niet mogelijk, want ze komen direct op je af. Na 20uur waren de wespen verruild voor muggen waardoor je lek wordt geprikt. - Wifi buiten in de tuin niet goed beschikbaar. - De veren in de bedden zijn voelbaar. Het zijn ook harde bedden, als je daarvan houdt dan is het prima. - De ouders van de verhuurder wonen er tegenaan en kunnen heel temperament vol zijn oftewel snel boos. Mocht je een vraag hebben dan zijn ze wel dichtbij. - Je mag niet bij het 2e tuinzitje eten onder het vliegengordijn, dit lokt ook kleine schorpioenen wanneer er kruimeltjes in het gras verdwijnen. - Van beneden naar boven is het een beetje gehorig, omdat het een open trapgat is. Niet erg storend maar wanneer de kinderen op bed liggen kan je geen feest vieren. Daarover gesproken, ze zijn gewend dat het na 22:00uur stilte is. Buiten nog een spelletje doen dat iets meer lawaai maakt wordt niet gewaardeerd. Rustig na borrelen kan wel. - Even snel boodschappen doen zit er ook niet in. In de buurt is er een kleine supermarkt maar die heeft niet alles. Het was ongeveer 20 min heenrijden voor de grotere supermarkt. Contact via de app was met Mauro, dit is altijd netjes verlopen. Contact met zijn ouders hebben we niet altijd als prettig ervaren door hun temperament volle reactie. Bij de eindcontrole miste er volgens hun een handdoek, die zouden wij volgens hun hebben. Bij thuiskomst hebben we alles gecontroleerd en deze is niet bij ons. We hebben hiervoor wel betaald.

Helpful?