Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8.6 / 10 Guest Rating

Tågvagnshotellet - Silleruds Station

Svensbyn 51, Sillerud, Årjäng, 67295, Årjäng, SE

Tågvagnshotellet - Silleruds Station - main view

About the Property

Experience the Charm of Tågvagnshotellet - Silleruds Station's Garden Views: Immerse yourself in nature's beauty while enjoying complimentary wireless internet access.

Culinary Delights and Drinks: Indulge in a delicious meal at the on-site restaurant and unwind with a drink at the bar/lounge.

Convenient Amenities and Nearby Attractions: Start your day with a complimentary buffet breakfast, park for free, and explore nearby attractions like Arjangs Golf Club and Glaskogen Nature Reserve.

Don't miss out on a memorable stay at Tågvagnshotellet - Silleruds Station - book now to secure your ideal getaway!

Facilities & Amenities

Free breakfast
Meeting rooms
Free WiFi
Garden
Luggage storage
Wheelchair accessible
Free breakfast
Front desk (limited hours)
Meeting rooms
Smoke-free property

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

The property allows pets in specific rooms only and has other pet restrictions. Guests can arrange to bring pets by contacting the property directly, using the contact information on the booking confirmation. Cashless payment methods are available for all transactions and guests can access their rooms with a mobile device.Contactless check-in and contactless check-out are available.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8.6
Excellent41 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the unique accommodation and frequently praise the friendly staff.

Categories

Cleanliness8.6
Service9.1
Location8.6
Room Quality8.1
Amenities8.6
Value for Money8.6
Food and Beverage8.6
Overall Experience8.7

Select topics to read reviews

A
Anders
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 25, 2025

"Tåg tåg"

8.0

Ett kul hotell på en gammal tågvagn. Rent och snyggt men eftersom det är en gammal tåg kupe är det ganska trångt, våningssängar och vi hade toalett i kortidoren

Helpful?
M
Mikael
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 16, 2025

"Excellent"

8.0

Kul upplevelse och så är hundar välkomna

Helpful?
C
Camilla
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 10, 2025

"Mycket bra"

10.0

Coolt ställe med supertrevliga ägare. Självklart trångt i kupén men så ska det ju vara. God frukost.

Helpful?
K
Kristian
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 9, 2025

"Exceptional"

10.0

Annerledes overnatting. Sjarmerende og hyggelig.

Helpful?
M
Mattias
Verified booking
Standard Room
Stayed in Aug 1, 2025

"Häftig reseupplevelse"

10.0

Trevligt bemötande och häftig upplevelse! Fin frukost och miljö.

Helpful?
T
Therese
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 31, 2025

"Exceptional"

10.0

Toppen ställe! Litet men mysigt. Superbra frukost.

Helpful?
M
Mikael
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 28, 2025

"En trevlig övernattning"

10.0

Eftersom det är en sovkupé i en järnvägsvagn så vet man vad man har att förvänta sig. Enkelt men funktionellt. Vi sov i 2 klass då är det toa i korridor och dusch i korridor. Om man boka 1 klass kupé så är det dusch och toalett i kupén. Bemötandet var välkomnande och vi var reströtta och ville gå till en badplats och det fanns en enkel med berg o en brygga och vid bryggan var det sandbotten, låg ca 250 m från ”stationen”. Efter bad blev det mat och pizzan var utmärkt och även tacotallriken eller varför inte dela så det blir förrätt o varmrätt. Det var under högsäsong öppet till 21.Gick att köpa en starköl eller ett glas vin till maten. Frukosten åt man i gamla stinsens bostad och det var det man kunde förvänta sig 4-5 sorters pålägg, yoghurt, fil, flingor, ägg mm mm. Och personalens gästfrihet var utmärkt. Kan rekommendera detta om man inte vill ha ett stort hotellrum med all lyx.

Helpful?
L
Lars
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 25, 2025

"Två dygn i sovkupen."

10.0

Det var ett mysigt ställe. Trångt i kupén, lite hårda sängar men det var väntat. Väldigt bra service, riktigt god pizza.... och frukosten, där fanns allt man behövde. Vi är iaf väldigt nöjda med vistelsen.

Helpful?
M
Margareta
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 19, 2025

"På genomresa "

8.0

Ett riktigt mysigt ställe, dock ingen ac i cupen och det blev varmt men sängarna var sköna och allt var rent. Fullständiga rättigheter och pizzorna var fantastiska. Personalen var mycket trevlig, väldigt familjärt.

Helpful?
T
THOMAS
Verified booking
Standard Room
Stayed in Jul 13, 2025

"Excellent"

8.0

Morsom opplevelse.Store fine senger.Bra frokost og hun som jobbet der var veldig hyggelig.Restaurant på stedet med bra mat på kvelden.Dette stedet anbefales.

Helpful?