Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
8 / 10 Guest Rating

Palmetto Hotel

Av. Juan Pablo Duarte, Esq. C/ Puerto Rico, La Esmeralda Frente a Unión Médica, Santo Domingo, do

Palmetto Hotel - main view

About the Property

Luxurious Accommodation
Palmetto Hotel in Santiago de los Caballeros offers non-smoking rooms with free WiFi and room service. The elegant terrace provides a relaxing spot to unwind after a day of exploring the city's attractions.

Convenient Location
Within a short distance from iconic landmarks like Monumento a los Heroes de la Restauracion and Santiago Apostol Cathedral, the hotel's central location makes it ideal for both leisure and business travelers. The 24-hour front desk and concierge services ensure a seamless stay.

Traveler-Friendly Amenities
Guests can enjoy a delicious meal at the on-site restaurant or opt for a paid airport shuttle service for convenience. With Cibao Stadium and La Aurora Cigar Factory nearby, Palmetto Hotel caters to every traveler's needs.

Ready to experience comfort and convenience at Palmetto Hotel? Book your stay now!

Facilities & Amenities

WiFi available
Free WiFi
Parking
Free Parking
Non-smoking rooms
Air conditioning
24-hour front desk
Restaurant
Terrace
Family rooms

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:30 AM

Property Notes

PayPal is accepted. A deposit may be required at the property.

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

8
Excellent441 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the friendly and helpful staff and frequently praise the good location with parking.

Categories

Cleanliness7.4
Service9.4
Location8.4
Room Quality7.8
Amenities7.4
Value for Money8.3
Food and Beverage6.9
Overall Experience8.4

Select topics to read reviews

Y
YenniferdoDO
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 26, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
A
AnadoDO
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 22, 2026

"Exceptional"

10.0

El servicio del personal es muy bueno, todos son muy amables y atentos. En cuanto a la habitación, muy cómoda e higienizada, todo funciona super bien. La ubicación es excelente, todo queda cerca y es fácil acceder a cualquier sitio. El desayuno estuvo espectacular, muy rico. Gracias por todo <3

Helpful?
J
juanausUS
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 18, 2026

"Excellent"

8.0
Helpful?
E
Eduardo Zacarias mxMX
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 15, 2026

"Excellent"

8.0

Excelente ubicación y atención del personal de recepción.

Nada

Helpful?
A
Ana YamilexdoDO
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 11, 2026

"Good"

3.0
Helpful?
F
FrancoesES
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 9, 2026

"Exceptional"

10.0
Helpful?
R
Roxana maryarAR
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 9, 2026

"muy buen lugar y barato"

10.0

muy cerca donde fui muy acogedor y el desayuno

subir las escaleras

Helpful?
T
TatianacoCO
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Jun 6, 2026

"Es agradable y cerca a cualquier destino, parada de bus cerca"

10.0

La cama

Ruido de una máquina, que incomoda para los que somos sensibles con los sonidos

Helpful?
A
acostadoDO
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jun 4, 2026

"Normal."

8.0

Las camas, la limpieza, el aire acondicionado y el agua caliente. Todo funciona bien.

Diría que para el precio y como solo fue dormir par de horas, en mi caso esta perfecto.

Helpful?
G
GabrielesES
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Jun 2, 2026

"gracias santiago de los caballeros"

10.0

no probé el café ya que no pude por el tiempo, la atención de todos muy buena, el baño no me gusto estaba sucio habia una chiripita en el lavamanos y donde uno se ducha se trancaba el agua no se iba facilmente de verdad eso no me agrado ya que todos los pies se me llenaban del agua sucia ... deberian mejorar las tuberias

no probé el café ya que no pude por el tiempo, la atención de todos muy buena, el baño no me gusto estaba sucio habia una chiripita en el lavamanos y donde uno se ducha se trancaba el agua no se iba facilmente de verdad eso no me agrado ya que todos los pies se me llenaban del agua sucia ... deberian mejorar las tuberias y las toallas estaban manchADAS de verdad eso da mal aspecto

Helpful?