Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
4.4 / 10 Guest Rating

Oslo resident 33L

Maridalsveien 33L, Oslo, no

Oslo resident 33L - main view

About the Property

Convenient Location

Modern Amenities

Nearby Attractions

Facilities & Amenities

Non-smoking throughout

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Managed by a private host

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

4.4
Good24 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the very central location and frequently praise the cleanliness concerns rated as low.

Categories

Cleanliness2.4
Service4.4
Location8.4
Room Quality2.4
Amenities5.4
Value for Money4.4
Food and Beverage4.4
Overall Experience3.4

Select topics to read reviews

J
JillnoNO
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Dec 3, 2025

"Good"

2.0
Helpful?
M
MuratnoNO
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Nov 5, 2025

"penger mine ril tilbake"

1.0

fikk aldri sjekket inn fordi verten sluttet å svare meg bortkastet penger

alt

Helpful?
E
EriknoNO
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Nov 5, 2025

"Skittent, stinka gamle sigaretter."

1.0
Helpful?
G
Verified GuestdeDE
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Oct 31, 2025

"Exceptional"

10.0

Nice Apartmt very central

Helpful?
A
AmirnoNO
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Oct 28, 2025

"Exceptional"

10.0

Clean, open, very central in Oslo. Humble staff.

Helpful?
G
GjestvangnoNO
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Oct 26, 2025

"When I asked for my money back, the owner called me and insulted me over the phone. This behavior was unacceptable and m"

1.0

This was one of the worst accommodation experiences I have ever had. The room was completely unacceptable — it had a terrible smell, was clearly not cleaned, and everything felt dirty and unhygienic. The bed sheets were stained, and it was obvious they hadn’t been changed after the previous guests. I took photos of everything as proof. Even worse, the door handle looked like it had been forced open before, which made me feel extremely unsafe. I could not possibly stay there, so I booked another hotel immediately and left. After I left, the host called me and insulted me over the phone, which was shocking and completely unprofessional. I felt both unsafe and disrespected.

Helpful?
P
PisaniitIT
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Sep 30, 2025

"Very Good"

7.0
Helpful?
A
ArletanoNO
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Sep 13, 2025

"Good"

1.0

Ingen kontakt med eier. Ingen gå meg nøklene og ingen svarer ikke på telefonen.

Helpful?
R
RahilanoNO
Verified booking
solo_traveller
Standard Room
Stayed in Aug 29, 2025

"Useriøst og elendig sted å bo. Eier møter eller svarer deg ikke"

1.0

Beliggenhet i forhold til skolen

ALT mislikte jeg!! Eier var umulig å få tak i. Fikk ingen svar på min forespørsel sendt på sms og mail på forhånd. Til og med booking.com sendte forespørsel for meg men ingen svar. Rett før jeg skulle komme ditt så fikk jeg en mld om at han sender en som skal møte meg med å overlevere nøkler (på engelsk). Jeg spurte kompisen hans ved møte om det gikk an å ha bagasjen min til etter skole tid ca 15 ved utsjekking. Jeg sa at jeg kan heller godt utsjekke mellom kl 08 -08.15 om det ikke gikk. Da sa hans kompis at det skal ordne seg. Kl 08 kunne han ikke fordi han skulle på jobb fra 08-17. Jeg ga han 1000kr i depositum som var i avtalen i nettsiden. Ved utsjekk ca 14.30 (etter mye mas på hvor jeg var) så hadde han tilbakebetalt dipositum med 200kr mindre fordi at jeg utsjekket senere enn tiden var satt. Jeg ble rasende og sa at dette var ikke min feil og var villig til å utsjekke innenfor 08-11 som var satt men han da kunne ikke møte meg. Han måtte ringe eier og fikk til at jeg fikk 100kr til i kontant men resten skulle vippses. Han mente på at han skulle vippse meg resten etterpå, noe jeg var uenig i og oppgjøret skulle fikses før jeg ga i fra meg nøkler. Etter mye diskusjon så vippset han meg de siste 100kr. Hele dette virker så useriøst og tar ikke kunden på alvor. STYR UNNA!!!

Helpful?
S
SolfridnoNO
Verified booking
couple
Standard Room
Stayed in Aug 25, 2025

"Merkelig opplegg"

1.0

Vi valgte å avlyse oppholdet pga dårlige tilbakemeldinger, beliggenhet og krav om depositum i kontanter selv om oppholdet var forhåndsbetalt

Ikke mulig å oppnå kontakt via oppgitte telefonnumre (to forskjellige), kun via WhatsApp. Nøkkel skulle hentes to km fra overnattingsstedet.

Helpful?