Stay Realm Logo

Discover

Hotels

Settings

Currency
Language
Loading...
6.9 / 10 Guest Rating

Chic Urban Escape by thesbnb

37 Σπάρτης, Thessaloniki, gr

Chic Urban Escape by thesbnb - main view

About the Property

Modern Urban Retreat with Stunning Terrace

Luxurious Amenities
Indulge in the comfort of a fully equipped kitchen, air-conditioned rooms, and a walk-in shower with a hair dryer. Enjoy the soundproof environment and free WiFi throughout the property, ensuring a relaxing stay.

Prime Location
Located just a stone's throw away from Thessaloniki Exhibition Centre and White Tower, with Thessaloniki Archaeological Museum within walking distance. Explore nearby attractions like Rotunda and Arch of Galerius and Museum of the Macedonian Struggle easily.

Book Your Stylish Getaway
Immerse yourself in the vibrant city life of Thessaloniki while enjoying the tranquility of Chic Urban Escape by thesbnb. Reserve your stay now for an unforgettable experience.

Facilities & Amenities

Non-smoking rooms
Air conditioning
Terrace
Family rooms
Non-smoking throughout
Staff adhere to local safety protocols
Guest rooms disinfected between stays
Cleaning standards that are effective against Coronavirus
Physical distancing rules followed
Hand sanitizer in guest room and key areas

Important Information

Check-in & Out

Check-in
Check-out11:00 AM

Property Notes

This property does not accommodate bachelor(ette) or similar parties. Managed by a private host

Check Room Availability

1 night · 2 adults

No rooms available

We couldn't find any available rooms for these dates and guests. Try adjusting your search criteria.

Guest Reviews

6.9
Good39 verified reviews
AI Summary

Guests highly rate the good location and frequently praise the well-designed apartment.

Categories

Cleanliness4.1
Service8.6
Location8.6
Room Quality6.6
Amenities5.6
Value for Money5.6
Food and Beverage9.1
Overall Experience7.1

Select topics to read reviews

T
TsanigrGR
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Feb 9, 2026

"Εφιάλτης…."

1.0

Μου άρεσε που ήταν πολυυυ βρώμικα και ότι ήταν η χειρότερες μέρες που έζησα!Δενέχει καμία σχέση με αυτό που έχουν στο booking…ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Είστε ότι χειρότερο έχω ζήσει στην ζωή μου μέχρι τώρα!Ειναι ντροπή να παίζετε με την νοημοσύνη των ανθρώπων.Απο που να ξεκινήσω ότι ήταν μες στις αράχνες ΠΑΝΤΟΥ βρώμικους τοίχους,μούχλα στην τουαλέτα,χωρίς χαρτί υγείας,το στρώμα μες στις τρίχες και το κυριότερο δεν είχε ζεστό νερό.Έστειλα μήνυμα στον ιδιοκτήτη δεν μου απάντησε ποτέ,πήρα τηλ στο booking από την πρώτη μέρα,αλλά τίποτα.Παλεύω 4 μέρες για να πάρω τα λεφτά μου πίσω διότι δεν είχε καμία σχέση με αυτό που εχει ο κύριος,δεν ξέρω πως το booking το επιτρέπει αυτό.Ήμουν με τα παιδιά μου για αγώνες και η ψυχή μου ξέρει πως έκατσα γιατί δεν έχουμε όλοι την επιλογή να πάμε κάπου αλλού δεν τα βρίσκουμε στο δρόμο τα λεφτά!Αυτο το κατάλυμα δεν πρέπει να λειτουργεί!!!Ειναι αηδιαστικό βλαβερό για την υγεία.Ροδα είναι και γυρνάει όλα εδώ πληρώνονται που νομίζετε ότι μπορείτε να κλέβετε τους ανθρώπους έτσι!!!Την ψυχική μας κατάσταση που είναι χάλια ποιος θα την πληρώσει;;;;Βέβαια το booking που στέλνει 10 ευρώ επιστροφή γιατί το σίχαμα ο ιδιοκτήτης δεν συμφωνεί στην επιστροφή χρημάτων.

Helpful?
A
AdejgrGR
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Feb 8, 2026

"Ο πιο βρώμικος χώρος που έχω μείνει ποτέ και πιο πολύ είναι με στεναχωρεί που είχα και τα παιδιά μου"

1.0

Τίποτα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχουν στις φωτογραφίες….

Είναι ότι πιο απάτη μου έχει τύχει!Εφυγα μια μέρα νωρίτερα από το κανονικό check out που είχα…Μείναμε τρεις μέρες εγώ και οικογένεια μου χωρίς να κάνουμε μπάνιο διότι δεν υπήρχε ζεστό νερό στο κατάλυμα,δεν υπήρχε χαρτί υγείας,παντού υπήρχαν αράχνες.Το χειρότερο είναι ότι ιδιοκτήτης είχε κλειστό το τηλέφωνο του και δεν το άνοιξε ποτέ ούτε ενδιαφέρθηκε μετά από τα μηνύματα που έστειλα την πρώτη ημέρα.Είναι στενάχωρο γιατί είχα τα παιδιά μου μαζί για αγώνες και η ψυχή μου ξέρει πόσο δύσκολο μας ήταν όλο αυτή η κατάσταση.Διότι δεν είχα την δυνατότητα οικονομικά να αλλάξω και να πάω να μείνω αλλού.Ο χώρος ήταν τόσο βλαβερός και επιζήμιος για την υγεία μας.Ντροπή σας που κοροϊδεύετε τον κόσμο και παίζετε με την νοημοσύνη μας διότι τα λεφτά δεν τα βρίσκουμε στον δρόμο.Δεν το προτείνω σε καμία περίπτωση είναι ψεύτικες οι φωτογραφίες είναι μια κοροϊδία σκέτη.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Helpful?
M
MaryanbgBG
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Jan 7, 2026

"Never ever again, what i have experienced with this booking, i wish to noone to happend."

1.0

Nothing, how you can like something on property when you as a guest arrive in dirty apartment.

we came in dirty apartment, people be aware of this one never book it, it was disaster, we arrived in 30.12.2025 before new Year, and we got dirty apartment, thanks god to the customer service they helped us.

Helpful?
K
KajtazigrGR
Verified booking
family_with_children
Standard Room
Stayed in Jan 1, 2026

"Good"

6.0

Καλό διαμέρισμα και σε Καλό σημείο της πόλης .

Ι καθαριότητα δεν ειτανε αυτό που περίμενα!

Helpful?
M
Mert EmretrTR
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Dec 14, 2025

"Good"

4.0

Lokasyon mükemmel Temizlik iyi

Tuvalet kağıdı ,sabun yoktu. 2 gün için 3 kisiye 3 kapsül kahve yetersizdi.

Helpful?
E
EffimiagrGR
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Nov 22, 2025

"Very Good"

7.0
Helpful?
F
FulyatrTR
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Nov 11, 2025

"Good"

6.0
Helpful?
S
StamatiagrGR
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Oct 30, 2025

"Good"

3.0

Λυπάμαι που γράφω για αρνητική κριτική δεν το έχω ξανά κάνει ποτέ ... Είμαι πολύ βολικός άνθρωπος και καθόλου παράξενη αλλά αυτό το σπίτι ήταν ότι χειρότερο έχω μείνει... Αρχικά πολύ δύσκολη περιοχή που αν πας με αυτοκίνητο δεν θα βρεις να παρκάρεις πουθενά! Όσο για το σπίτι λοιπόν, βρώμικο, αράχνες στους τοίχους και τα ταβάνια, λερωμένος καναπές, σκόνη σε όλες τις επιφάνειες, ασκούπιστο, τα σεντόνια των δωματίων με τρίχες από προηγούμενο ενικό , υγρασία και μούχλα σε τοίχους και μια άσχημη μυρωδιά μέσα στο διαμέρισμα! Εκτός από όλα αυτά λοιπόν για το θέμα καθαριότητας δεν υπήρχε καλαθάκι σκουπιδιών στο μπάνιο και φυσικά ούτε χαρτί υγείας... αναγκάστηκα να πάω σε ένα μίνι μάρκετ να πάρω τα απολύτως απαραίτητα για να μπορέσουμε να διανυκτερεύσουμε δύο βράδια όπως χαρτί υγείας ένα αφρόλουτρο σακούλες για το μπάνιο και φυσικά χλωρίνη και καθαριστικά πανάκια απολύμανσης! Και οι πρώτες μας ώρες στο διαμέρισμα χαραμίστηκαν για να κάνουμε τις δουλειές που θα έπρεπε να έχει κάνει μια καθαρίστρια! Ευτυχώς υπήρχε μια σκούπα και μπορέσαμε να καθαρίσουμε τα βασικά! Δεν θα πρότεινα αυτό το διαμέρισμα σε κανέναν! Πολύ όμορφο διαμέρισμα πολύ ωραία διακόσμηση αλλά υστερεί σε όλα. .. Λυπάμαι πολύ ελπίζω να διορθωθούν αυτά τα προβλήματα γιατί σαν σπίτι ήταν πολύ όμορφο...

Helpful?
P
PhilippebeBE
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Oct 12, 2025

"Very Good"

7.0

Appartement bien conçu, bien équipé et très propre.

Odeur très désagréable en entrant, odeur de pourriture qui a donné une mauvaise impression. Le matelas de la petite chambre est creusé et peu confortable. Parking rare dans le quartier

Helpful?
D
DimitravarenagrGR
Verified booking
extended_group
Standard Room
Stayed in Oct 5, 2025

"Exceptional"

10.0
Helpful?